„Ubisoft“ pristatė eksperimentinį žaidimą „Teammates“, kuris yra sukurtas naudojant dirbtinį intelektą.
Žaidėjai bendrauja su žaidimo AI asistentu naudodamiesi balso komandomis, o dinamiškas dialogas generuojamas realiuoju laiku.
Daugelis žaidimų kūrėjų priešinosi generatyviniam AI dėl darbo baimės ir kūrybinių rūpesčių.
„Ubisoft“, žaidimų milžinė, kurianti tokias franšizes kaip „Assassin's Creed“ ir „Just Dance“, atskleidė savo pirmąjį žaidžiamą žaidimą, paremtą generatyvaus dirbtinio intelekto pagrindu. Komandos draugai.
Sekant Ubisoft Neo NPC eksperimentas Nuo praėjusių metų šiuo projektu siekiama sustiprinti žaidėjų įsitraukimą į natūralią kalbos sąveiką, naudojant generatyvųjį dirbtinį intelektą, kad realiuoju laiku būtų valdomos balso komandos, kurios, bendrovės teigimu, leidžia žaisti dinamiškesnį.
Įsikūręs distopinėje ateityje, žaidėjai naršo pirmojo asmens šaudymo scenarijų kaip pasipriešinimo narys, ieškantis penkių dingusių komandos draugų priešo bazėje. Eksperimentiniame lygyje yra trys dirbtinio intelekto varomi personažai: Jasparas, AI balso asistentas, ir du NPC komandos nariai Sofia ir Pablo.
Šiandien pristatome „Teammates“ – dirbtinio intelekto pagrįstą tyrimų projektą, kuriame tiriama, kaip naujos technologijos gali pagilinti žaidėjo patirtį.
Šis visiškai naujas eksperimentas suteikia žaidimui daugiau gilumo, o ne tik pokalbių, bet ir paverčia NPC tikrais komandos draugais. Sužinokite daugiau:… pic.twitter.com/SyISwjJ5af
Jasparas veikia ne tik kaip pagrindinis asistentas – jis gali paryškinti priešus, pateikti istorijos detales, koreguoti žaidimo nustatymus ir pristabdyti žaidimą natūraliomis balso komandomis. Sofija ir Pablo veikia panašiai, tačiau fiziškai egzistuoja žaidimų pasaulyje, priima užsakymus ir bendrauja su žaidėjais.
„Ubisoft“ teigia, kad technologija apdoroja aplinkos informaciją ir kontekstinius signalus, prisitaikydama prie žaidėjo balso įvesties ir veiksmų realiuoju laiku. Ankstyvas scenarijus tai parodo, kai reikalaujama, kad žaidėjai žodžiu nukreiptų savo ginkluotus komandos draugus, kad jie prisidengtų ir pultų patruliuojančius priešus prieš gaudami savo ginklą.
„Mūsų ankstyvieji eksperimentai parodė, kad žaidėjai greitai prisijungia prie dirbtinio intelekto valdomų NPC ir balso asistento koncepcijos“, – tinklaraščio įraše sakė žaidimo vadovas Xavier Manzanares. „Jasparas padėjo žaidėjams, kai jie pasiklydo arba nežinojo, ką daryti, jis galėjo pasiekti meniu ir nustatymus, daugiau papasakoti žaidėjams apie pasaulį ir istoriją. Mums labai patiko Jaspar ir pamatėme, kaip tokia sistema gali būti įdomi daugeliui skirtingų žaidimų.”
Ekrano kopija iš eksperimentinio žaidimo „Ubisoft Teammates“. Vaizdas: Ubisoft
Išbandžiusi su šimtais žaidėjų uždaruose žaidimo testuose, komanda planuoja patobulinti technologiją, remdamasi atsiliepimais. Jų tikslas – išplėsti sąveikos galimybes ir sukurti turtingesnę pasakojimo patirtį, kartu išlaikant žmogaus kūrybiškumą ir išradingumą žaidimų kūrimo centre.
„Ubisoft“ pranešimo įraše buvo tiesiogiai aptartas paskutinis klausimas, nes sparčiai augantis generatyvaus AI naudojimas tarp žaidimų gigantų, tarp kurių yra tokios įmonės kaip EA ir Krafton, kurios pastaruoju metu ėmėsi didelių žingsnių, sukėlė didelę kūrėjų kritiką, baiminantis, kad generatyvus AI tik paspartins darbuotojų atleidimą pramonėje ir pašalins žmogiškąjį elementą iš žaidimų dizaino.
„Iš pradžių turėjau tuos pačius rūpesčius kaip ir daugelis kitų“, – sakė pasakojimo vadovė Virginie Mosser. „Tačiau atradau, kad tai visiškai priešinga žmogaus pašalinimui iš proceso. Vis dar rašau istoriją ir personažus, bet vietoj fiksuotų linijų kuriame tokias tvoras, kurios leidžia NPC improvizuoti pasaulyje, bet neperžengia mūsų jiems suteiktos istorijos ir motyvacijos ribų.
„Jie gali improvizuoti, – pridūrė ji, – bet mes vis tiek nustatome taisykles ir vadovaujame istorijai bei veikėjams.
GG Naujienlaiškis
Gaukite naujausias žiniatinklio 3 žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš žaidimų studijų ir erdvėje veikiančių influencerių bei gaukite papildomų žinių iš mūsų partnerių.
Trumpai Ankstyvomis ketvirtadienio valandomis „Bitcoin“ pranoko savo visų laikų aukštą prisilietimą. Meme monetos matė didesnį pelną ir daugybę žetonų šokinėja…
Trumpai SEC pirmininkas Paulius Atkinsas antradienį sakė, kad iki metų pabaigos planuoja išleisti „naujovių išimtį“ tam tikram skaitmeniniam turtui. Išimtis…