„Apple“ „Vision Pro“ paleidimas primena „Apple Watch“ debiutą keliais būdais, tačiau man labiausiai pasakus panašumas yra rinkodaros metodas. „Apple“ siekė atitolinti „Vision Pro“ nuo esamos virtualios realybės (ir net mišrios realybės) prietaisų, kurių daugelis yra objektyvūs nesėkmės, pasėliu, išskirtinai sutelkdamas dėmesį į terminą „erdvinis skaičiavimas“; Tačiau atrodo, kad rinkodara yra orientuota į keletą pagrindinių naudojimo atvejų, kurie, jos manymu, geriausiai padidins vartotojų susidomėjimą.
Kompanija laikėsi to paties požiūrio į „Apple Watch“, kuris, kaip ir jos veido kompiuterio pusbrolis, buvo daugiau ar mažiau sprendimas ieškant problemos, kai ji iš pradžių debiutavo. Iš pradžių „Apple“ daugiausia dėmesio skyrė daugybei funkcijų, kurias „Apple Watch“ iš tikrųjų visiškai panaikino, įskaitant skaitmeninius jutiklinius dalykus, kurie turėjo būti nauja paradigma greitai bendrauti su draugais ir artimaisiais visais atstumais. Apskritai, ji buvo pristatyta kaip gana tvirta ir visavertė platforma, beveik panaši į „iPhone“, atsižvelgiant į būsimą potencialą.
Tarpusavio „Apple Watch“ kartos matė, kad jis labai auga dėl grynų techninių galimybių ir specifikacijų, tačiau rinkodara ir dėmesys aplink produktą iš „Apple“ pusės buvo ekonomiškesnės, išleido dideles pastangas tose srityse, kurios, atrodo, geriausiai atsiliepė apie vartotojus – įskaitant sveikatą ir sveikatą, o visai neseniai – saugumą.
Tam tikru laipsniu visi nauji produktų paleidimai yra pagrįsti hipoteze, kuri baigiasi daugiau ar mažiau teisinga, tačiau retai tiksliai tiksli. Tačiau „iPhone“ debiutavo su daug tikslingesne ir daug tikslesne idėja apie tai, kas tai taps vartotojams, nei tai padarė „Apple Watch“. Aš tvirtinu, kad „Vision Pro“ dar labiau pribloškia nuo to, kaip ir kodėl žmonės tai įvertins. Atsižvelgiant į tinkamą padėties nustatymą ir produktų derinį, skirtą jį palaikyti, manau, kad „Vision Pro“ galėtų tapti ilgalaikiu „Apple“ viso derinio dalimi, bet ne tuo atveju, jei jis ir toliau sieks būti visavertė platforma, galinti būti daugiau ar mažiau vienodai su „iPhone“, „Mac“ ar „Mac“ ar net „iPad“.
„Meta“ padarė daug geresnį darbą, atvykdamas į tam tikrą dėmesį, kaip jis parduoda VR mišioms. Kompanija ėmėsi daug švelnesnės, „mišrios realybės yra šauni“ pozicija, nes neseniai pasirodė „Meta Quest 3“, palyginti su „Metaverse“ yra kitas didelis dalykas skaičiuojant “. Atrodo, kad meta generalinis direktorius Markas Zuckerbergas perkelia savo žetonus iš „Metaverse“ į AI, kaip kitas didelis dalykas, apie kurį jis turi „Extreme Fomo“, o tai turėjo palengvinti tą padėties nustatymo jungiklį.
„Meta“ atsiremia į tai, ko „Apple“ jau išmoko su „Apple Watch“: kai kurie įrenginiai tiesiog nėra tinkami tam tikriems dalykams, tačiau tai nereiškia, kad jie negali būti nuostabūs kitame. Kaip bebūtų keista, „Apple“ taip pat jau išmoko šią pamoką – ir tokią, kuri gali būti taikoma net kalbant apie tai, kas tai yra ir nėra gerai – su „iPad“.
„IPad“ tapo puikiu ir puikiai palankiu sofos turinio suvartojimo įrenginiu. „Apple“ vis dar vertina savo kūrybinį meistriškumą, tačiau tai dažniausiai yra „Pro“ modeliuose, ir net tada tai greičiausiai yra antrinis ar premijos naudojimo atvejis daugumai pirkėjų. Ankstyvieji recenzentai jau giriasi kaip nuostabus virtualus teatras, skirtas žiūrėti filmus ir vartoti kitų rūšių vaizdo įrašų turinį, o net tokios užduotys kaip pagrindinis teksto įvestis vietoj to susiduria su kartais griežta kritika.
„Meta Quest 3“ taip pat puikiai tinka tiesiog žiūrėti vaizdo įrašus, tačiau jis taip pat jaučiasi pritaikytas interaktyvių treniruočių naudojimo atvejams, tokiems kaip „Supernatural“, kuriuos meta protingai įsigijo. Kita vertus, tai yra baisu įėjimo į tekstą ir produktyvumą, o bet koks šios krypties nauda yra linkusi tik sumažinti susierzinimą, užuot iš tikrųjų malonu naudoti tuos dalykus.
Visas VR postūmis tapti pagrindine bendrosios paskirties skaičiavimo platforma buvo labiau apie įsivaizduojamą ateitį, priklausančią nuo to, kaip ši technologija veikė mokslinėje fantastikoje, o tai ignoruoja pagrindines detales, tokias kaip jūsų nosis jaučiasi, kai nešiojate ką nors sunkaus per jos tiltą, ar kaip siaubinga rašyti klaviatūrą, kuri plūduriuoja jūsų indeterminuojamą atstumą jūsų priekyje ir kuri siūlo „Zero Tacle“ atsiliepimą.
VR labai gerai vertina dalykus, kurie yra labai gerai, ir tai nuostabu mažomis dozėmis nejudančioms, interaktyviam ar pasyviam potyriui, kuriam naudinga panardinimo jausmas. Tai baisu dėl daugelio kitų dalykų – vyriausiasis tarp jų yra kitas didelis dalykas asmeninio skaičiavimo ar mobiliojo ryšio srityje.