„Visual Effects House Industrial Light & Magic“ (ILM) pademonstravo naują trumpametražį filmą „Žvaigždžių karai“, sukurtas naudojant generatyvinę AI.
Dviejų minučių trumpa „Žvaigždžių karų: lauko gido“ vyriausiojo kūrybinio pareigūno Robo Bredow'o TED pokalbio dalis pristatė „Ted“ pokalbį, parodantį keistų svetimų hibridų, sukurtų naudojant „Earth Gears“ ir AI vaizdus, menagerius.
„Bredow“ teigimu, „Biled“, o ne galutinio produkto, apmokestinamas, o ne galutinis produktas yra „pamatyti trajektoriją, kurioje esame, ir trajektoriją, kurioje norime būti toliau“.
„Bredow“ pabrėžė „VFX“ menininkų nerimą dėl dirbtinio intelekto, pažymėdamas, kad kai ILM dirbo 1993 m. „Jurassic Park“, jo novatoriškas kompiuterinės grafikos naudojimas daugelį specialiųjų efektų lauke jautėsi, kad jie susidūrė su išnykimu.
Dabar jis sakė: „Daugelis iš mūsų taip jaučiasi dėl AI“.
Tačiau, jo teigimu, specialiųjų efektų ir vaizdinių efektų pramonė klestėjo, kai kartu naudojamos senos ir naujos technologijos. Bredovas atkreipė dėmesį į tai, kaip „Jurassic Park“ kartu su VFX naudojo klasikinius metodus, tokius kaip animatronika.
Visai neseniai jis pateikė 2023 m. „Indianos Joneso ir Destiny rinkimo“ pavyzdį, kuriame žvaigždė Harrisonas Fordas buvo „sena“ už pagrindinę filmo seką. Norėdami suvokti efektą, jis sakė, kad ILM menininkai „rankomis suderintas generatyvinis AI modelius“, paremtas ankstesniais „Ford“, kaip Indianos Joneso, pasirodymais. Tuo pat metu „VFX“ menininkai sukūrė jaunesniojo „Ford“ „pilną CGI“ versiją.
Šis hibridinis požiūris buvo priimtas, nes, nors generatyvinė PG buvo gera „ištraukti visas detales“ iš „Ford“ pasirodymo, jis kovojo su „detalėmis ir valdikliais“. ILM menininkai „sukūrė dviejų dviejų derinį“, kad suprastų senėjimo efektą, kurį Bredow pavadino „vienu geriausių tokio pobūdžio darbų“.
„Žvaigždžių karų: lauko vadovas“ prilyginimas „nuotaikos lenta“, bet judanti “, Bredow teigė, kad generatyviniam AI reikia„ geresnių menininkų orientuotų įrankių “, pabrėžiant, kad teksto raginimai nėra„ puikūs būdai sukurti filmą “.
Atsiradus vis galingesniems generatyviniams AI vaizdo įrankiams, Bredow sakė: „Mes turime juos apgalvotai naudoti su visu talentų leidimu“.
Turinys:
ToggleGeneracinis AI ir filmas
Generatyvinės AI naudojimas filmuose ir televizijoje pasirodė ginčytinas tarp kūrybinės bendruomenės, kai filmai, tokie kaip „Late Night With the Devil“, ir „Brutalistas“, kuriam buvo suteikta ugnies, kad jie naudotųsi šia technologija.
Menininkai ypač rūpi AI firmoms naudoti autorių teisių saugomą medžiagą, kad sukurtų modelius, kuriais remiasi jų produktai, su tokiomis įmonėmis kaip „Openai“ ir „Meta“ susiduria su ieškiniais dėl jų nesugebėjimo gauti tinkamų licencijų ar leidimo iš kūrėjų.
Kai kurie spektakliai, tokie kaip „A24“ filmas „Heretic“, netgi ėmėsi pridėti atsisakymą, kuriame teigiama, kad kuriant paveikslą nebuvo naudojama jokia generatyvinė AI.
Paprastai protingas Informacinis biuletenis
Savaitės AI kelionė, kurią pasakojo generacinis AI modelis.