W
„TechCrunch Exchange“, savaitraščio pradedančiųjų ir rinkų biuletenio „TechCrunch“. Jį įkvepia „Daily TechCrunch+“ stulpelis, kuriame jis gauna savo pavadinimą. Norite to savo gautuosiuose kiekvieną šeštadienį? Prisiregistruokite čia.
Aš meluočiau, jei sakyčiau, kad mišri realybė ir generatyvinė AI yra du mano mėgstamiausi dalykai. Ir vis dėlto Kalėdų dienos televizoriaus specialusis mane netikėtai sukėlė apie juos. – Anna
Versalis 400
Nesu ankstyvas „Metaverse“ įvaikintojas. Vienintelės VR ausinės, kurios turi, pagamintos iš kartono, ir dar nejutau, kad reikia geresnio – galbūt todėl, kad nesu žaidėjas. Bet aš esu pasirengęs pakeisti dalykus 2024 m., Su nauja mišrios realybės patirtimi, kuri patenkina tokius žmones kaip aš.
Aš supratau, kaip ši nauja patirtis galėtų atrodyti Kalėdų dieną, nes žiūrėjau unikalų pasirodymą, kuris vyko Versalyje, kad švęstų jos 400 metų jubiliejų. (Priklausomai nuo jūsų vietos, galbūt galėsite tai patikrinti čia.)
Prancūzijos elektroninės muzikos pradininkas Jeanas-Michelis Jarre'as, šou rodė didžiausius jo hitus, tačiau taip pat ir įspūdingi vaizdai, maišantys IRL auditoriją su virtualiais avatarais, kurie visi susimaišo garsiojoje pilies „Mirrors Hall“. Aš žinojau, kad VR pasirodymai gali būti linksmi, tačiau vis tiek buvau sužavėta.
Kadangi neturiu VR ausinių, žiūrėjau laidą per televizorių, o ne kaip avatarą. Bet tai turbūt tai buvo teisingas skambutis šiuo metu: nors tai nebuvo akivaizdu tiesioginiame transliacijoje, VR dalykų pusė buvo savo pačios sėkmės auka, palikdama daugelį daugelio Nepavyko prisijungti.
„VRroom“ (tariamas „Vroom“), prancūzų startuolis, atsakingas už svaiginančią patirtį, paaiškinta x Tai „didžiulis aktyvumo aktyvumas, neįtikėtinos Jean Michel Jarre gerbėjų bazės liudijimas, deja, mūsų serveriai buvo perkrauti“. Dabar ji stengiasi organizuoti VR pakartojimus su bilietų pardavimo sistema, kad būtų galima geriau tvarkyti paklausą, pasakojo jo COO Maud Clavier.
Nepaisant šių žagsėjimo, naujausias Jarre'o siekis taip pat buvo galimybė parodyti VR naujoves iš Prancūzijos, o ne tik iš „VRroom“. „Lynx R-1“, mišrios realybės ausinės, kurios vaidino pagrindinį vaidmenį Savo pasirodyme, leisdamas jam pamatyti abu „pasaulius“ tuo pačiu metu, yra pavyzdinis prancūzų startuolio „Lynx“ įrenginys.
Nors „Lynx“ generalinis direktorius Stanas Larroque'as „Linkedin“ rašė, kad jis vis dar „prispaudžia (pats), kad * tai įvyko“, 2023 m. Gruodžio 25 d. Nebuvo pirmoji bendrovės akimirka. „Lynx“ ir „VRroom“ yra „French Tech 2030 Cohort“ dalis – 125 kylančių kompanijų iš įvairių sektorių, kuriems suteikta speciali Prancūzijos institucijų parama, partija.
Abi bendrovės gali būti laikomos geriausiomis klasėje, kai kalbama apie prancūzų VR, tačiau visoje šalyje yra platesnė įmonių ir organizacijų grupė, dirbanti su AR, VR ir mišrios realybės technologijomis-dažnai apima „išplėstinės realybės“ arba XR skėtį.
Be savo vaidmens „VRroom“, Clavier taip pat yra Prezidentas CNXR, prekybos organizacijoje, kuriai gina prancūzų XR. Tai suteikia jai priekinę vietą sektoriui, kuriame, jos manymu, Prancūzija tobulėja „techniškai ir meniškai“. Tačiau startuoliai stengiasi gauti finansavimą, o 2023 m. Buvo „sunkūs metai“, – sakė ji.
Dideli šunys ir apatiniai šunys
Gavęs kelių rūšių viešąsias subsidijas, „VRroom“ turi mažiau nerimauti nei kai kurie jos bendraamžiai, tačiau vis tiek reikia išsiaiškinti, kaip geriausiai išlikti ekonomiškai, kol jis taps pelningas.
Kai tik gyvenate, „VRroom“ turėtų sugebėti užsidirbti iš savo platformos per bilietų pardavimą, virtualią prekybą ir produktų rodymą. Tačiau komanda žino, kad negali visiškai ieškoti 20 milijonų dolerių Clavier'io, kuris mano, kad „būtina pradėti pasaulį“. Vietoj to, dabartinis tikslas yra surinkti 6 mln.
Kalbant apie „Lynx“, ji jau surinko 6,5 mln. Tačiau, kaip pabrėžė startuolis, „Meta“ per tą patį laikotarpį išleido milijardus savo realybės laboratorijoms.
Net tada prireikė iki 2023 m. Rugpjūčio mėn., Kad meta avatarai turėtų kojas ir tik beta. Nenuostabu, kad „Lynx“ turėjo padaryti „kiekvieną centų skaičių“, kad išleistų savo „Lynx R-1“ ausines, kurių kaina yra 849 USD standartiniame leidime ir 1 299 USD savo įmonės versijoje.
Nors „Lynx R-1“ nėra pigus, „Lynx R-1“ yra pigesnis nei būsimas „Apple“ 3 499 USD „Vision Pro“, su kuria ji turi panašumų ir, kuri, kaip sklando, bus pradėta paleisti vėliau šį mėnesį arba vasario pradžioje. Tuo tarpu mano kolega Brianas Heater'as tikisi, kad per XR, šiais metais, visos akys bus sutelktos į mišrią tikrovę CES.
Be fokusavimo į stipresnės realių ir virtualių elementų sąveikos perėjimą, „Apple“ patekimas į XR erdvę gali sukelti atnaujintą susidomėjimą visais „Metaverse“ dalykais. Galbūt tai, ko prireikė, buvo faktiniai naudojimo atvejai, nesvarbu, ar tai įmonėje, ar kitose srityse.
Specializacija, pasak Clavier, padarys „Metaverse“ sektorių sveikesnį ir leis įmonėms tobulėti savo srityje. Tai gali būti ne tik muzika, bet ir psichinė sveikata ar „Edtech“.
Pastabose ji pasidalino mūsų artėjančiu investuotojų apklausa „Edtech“, „Day One Ventures“ įkūrėja Masha Bucher numatė „(pakartotinai)„ Metaverse “atsiradimą“, kuri, jos manymu, sustiprins vykstantį poslinkį „labiau įtraukiančios mokymosi patirties link“.
Žinoma, generatyvinė AI taip pat gali pridėti naują dimensiją. Jeanas-Michelas Jarre'as ir „Vrroom“ taip pat turi minčių apie tai, todėl man įdomu pamatyti, ką jie sugalvoja toliau.