„Astar“ tinklas paskelbė dinamišką naują partnerystę su „Animoca“ prekės ženklaivienas iš pirmaujančių pasaulyje „blockchain“ žaidimų, skaitmeninės nuosavybės teisių ir „Web3“ naujovių čempionų. Šis aljansas nėra tik rankos paspaudimas – jis apima strateginę „Animoca“ investiciją į „Astar“ tinklasdar labiau sustiprindamas savo, kaip svarbiausios „blockchain“ platformos, pozicijas, skirtas japonų ir Azijos pramogų ir žaidimų „ip onchain“ atnešti. Šis žingsnis parodo paryškinto, keičiamo ir vartotojui pritaikytos skaitmeninės patirties visoje Azijoje ir už jos ribų.
„Onchain Entertainment“ ateitis naudodami „Animoca“ prekės ženklus:
„Animoca“ prekės ženklai Jau seniai buvo skaitmeninės nuosavybės ir interaktyvių pramogų sankryžos pradininkas. Su 540+ „Web3“ investicijos -Apimantys namų ūkių vardus ir žlugdančius pakilimus-Bendrovė nuolat demonstravo savo sugebėjimą patvirtinti pramonėje apibrėžiančius projektus. Ši strateginė investicija į „ASTAR“ signalizuoja apie nenugalimą „Animoca“ įsipareigojimą tobulinti naujos kartos skaitmenines pramogas, ypač sparčiai augančioje Azijos „blockchain“ ekosistemoje.
Kartu abi kompanijos kaupia išsamesnę ir sujungtą pramogų visatą „Onchain“ – tokią, kurioje mylimoji intelektinė nuosavybė (IP), kūrėjai ir vartotojai gali klestėti naudodamiesi saugiomis, keičiamomis ir svaiginančiomis „Web3“ technologijomis.
„ASTAR“ pramogų pirmiausia ekosistemos stiprinimas:
Šios partnerystės centre yra drąsūs, kultūrą orientuotos iniciatyvos. Tarp jų:
- Anime ID: Maitinamas MOCA tinklasŠis būsimas tapatybės ir reputacijos sluoksnis leis sklandžiai įlipti milijonams „Web2“ vartotojų į „Web3“, suteikiant jiems patikrintą, reputaciją pagrįstą tapatybę, pagrįstą „Onchain“ pramogų ir žaidimų patirtimi.
- „Anime Art Fest“: Novatoriškas renginys, skirtas demokratizuoti prieigą prie „blockchain“ pagrindu sukurto meno ir pramogų, įgalinantis intelektinės nuosavybės savininkus, menininkus ir kūrėjus pasiekti naują auditoriją ir atrakinti naujus pajamų modelius per NFT ir skaitmeninius kolekcionuojamus daiktus.
Atšaukdamas šias iniciatyvas, „Astar“ tinklas ir „Animoca“ prekės ženklai Iškreipia dėmesį iš naujo apibrėždami, kaip „Entertainment IP“ juda „Onchain“, todėl gerbėjams, kūrėjams ir kūrėjams tai yra be trinties, kad galėtų prisijungti prie decentralizuoto pasaulio.
Vizioninis aljansas ilgalaikiam augimui:
Tai nėra tik finansavimo etapas. Tai a Strateginis aljansas, sukurtas mastui ir tvarumui. „Animoca“ prekės ženklai atpažina Unikali „Astar Network“ pozicija Kaip Japonijos ir Azijos pramogų IP „blockchain“ vartai ir mato didžiulę galimybę įtraukti savo didžiulį projektų portfelį į ASTAR infrastruktūrą.
Su Įrodyta „Animoca“ patirtis Vartojant vartotojų įvaikinimą ir skaitmeninės nuosavybės patirtį, partnerystė žada paspartinti atvykimą Kita „Web3 Entertainment“ era – Tas, kuris yra kultūriškai autentiškas, prieinamas visame pasaulyje ir finansiškai įgalinantis.
Kas bus „Astar“ ir „Animoca“?
Bendradarbiavimas jau vis labiau traukia, kai abi bendrovės tyrinėja planus a skirtas IP ir į pramogas orientuotas fondas. Ankstyvosios diskusijos su instituciniais investuotojais rodo didelį susidomėjimą šios „Onchain Entertainment“ vizijos palaikymu.
Tikėkitės daugiau pranešimų, kai komandos stengiasi sukurti naujus įrankius, protokolus ir svaiginančią patirtį, kuri sulieja linijas tarp „Web2“ ir „Web3“ – sukuriant pasaulį, kuriame yra pasaulis, kuriame yra pasaulis, kuriame Ventiliatoriai turi savo fandomą, kūrėjai kontroliuoja savo turinį, o bendruomenės formuoja savo skaitmeninę ekonomiką.
Tai tik pradžia. Dideli dalykai yra horizonte.
Norėdami gauti daugiau įžvalgų ir atnaujinimų apie „Metaverse“, „Defi“, „Blockchain“, „NFT“ ir „Web3“, būtinai užsiprenumeruokite mūsų informacinį biuletenį. Būkite informuoti apie naujausias decentralizuoto pasaulio tendencijas ir pokyčius.