Turinys:
ToggleTrumpai
- „Maplestory N“ kūrėjas „Nexpace“ kiekvieną dieną uždraudžia tūkstančius sąskaitų, susijusių su įsilaužėliais, botteriais ir priekabiautojais.
- Vienas žaidėjas pranešė pamatęs, kaip apgavikas įveikė galutinio žaidimo bosą, nepaisant to, kad neturėjo įrangos to padaryti.
- „Nexpace“ gerina apgaudinėjimo aptikimą, pridėjo 30 valandų pinigų išmetimą ir turi „Clawback“ funkciją, kad susigrąžintų turtą, kurį užstrigo uždraustų išnaudotojai.
Lavina Masiškai kelių žaidėjų internetinis vaidmenų žaidimas (MMORPG) „Maplestory N“ buvo užlietas robotus ir įsilaužėlius nuo jo Masyvus pasirodymas gegužę.
Keith Kim, „Nexpace“ kūrėjo strategijos vadovas – žaidimų milžinės „Nexon“ „blockchain“ ranka Iššifruoti Šią savaitę tūkstančiams sąskaitų kiekvieną dieną uždraudžiama išlaikyti žaidimo vientisumą teisėtoms žaidėjams.
Įsilaužėliai, gedimai, užpuolikai ir išnaudotojai yra įprasti bet kokio tipo vaizdo žaidimuose – mes išgyvenome „Call of Duty Hacked Lobby“ tranšėjos. Tačiau kriptovaliutų žaidimuose yra žymiai didesnė.
Kai kurie „Maplestory N“ žaidėjai pranešė, kad fojė yra užpildyti Botai automatiškai ūkininkaujao kitas vartotojas rasta Pažeidėjas, kuris solo nugalėjo „Endgame“ viršininką, ką vienas žaidėjas vadinamas „Žaidimo lūžio trūkumas“ virusiniame X įraše.
Žaidėjas ne tik gali uždirbti tikrą kriptovaliutą „Maplestory N“ – prekiaujant, šlifuodamas ir kovodamas -, bet ir dėka „Blockchain“, kenksmingiems aktoriams dabar priklauso daiktai ir žetonai jų piniginėje. Tai reiškia, kad jų neteisėta laimėjimas turi realaus pasaulio vertę.
„Tai buvo didžiulė, didžiulė problema. Viduje visos mūsų komandos buvo perspėjamos skubios pagalbos“, – sakė Kim. „Išpuolių, kuriuos gavome („ Maplestory N “), skaičius yra daug didesnis nei (visos) visos„ Nexon Game Ecosystem “kartu. Mes niekada nematėme tokio atakos dydžio. Manau, kad taip yra todėl, kad tai daroma daug.”
„MapLestory N“ yra pirmasis įrašas platesnėje „Maplestory“ visatoje-kriptovaliutų ekosistema, naudojanti dviejų dešimtmečių senumo „Maplestory IP“, kuri turi nemažą sekimą. Remiantis „Avalanche“, žaidimas paskatino 549% aktyvių adresų, nurodytų Nanseno duomenyskaip jis pristatė didžiausią NFT mėtų, kokį nors tinklas buvo matęs.
Kim mano, kad didžiulė žaidimo didžiulio įsilaužėlių skaičiaus priežastis yra „Maplestory N“ žema kliūtis patekti į patekimą. Jei įsilaužėlis bus uždraustas, tada jie gali tiesiog per kelias sekundes sukurti kitą piniginę ir žaisti žaidimą nemokamai. Taigi, „MapLestory N“ nori rasti „dešinę kliūtį“, kuri atgrasys įsilaužėlius, neatleisdami įprastų žaidėjų.
Dėl to žaidimas įgyvendino 30 valandų vėlavimą išgauti turtą, nes tai yra vidutinis laikotarpis, kurio reikia smurtautojui uždrausti. Kartu su tūkstančių paskyrų uždraudimu kasdien, „Nexpace“ taip pat sustiprino savo apsaugos sistemas ir pagerino IT nenormali žaidimų aptikimo sistema.
Be to, „NEXPACE“ ribojo „Off-Ramps“ iš savo „L1 L1“ žaidimų tinklo „Henesys“. Tai reiškia, kad bet kokia žala, kurią sukelia blogi veikėjai, yra izoliuota Henesysui, o priekabiautojas neturi galimybės visiškai išgryninti pinigų. Darant prielaidą, kad jie taip pat yra uždrausti žaidime, turtas tampa iš tikrųjų nenaudingas.
Jei įsilaužėlių problema pasidaro tokia bloga, kad didelę turto tiekimo dalį turi uždraustos priekabiautojų piniginės, tada „NexSpace“ turi atgalinę funkciją, leidžiančią kūrėjams grąžinti turtą, susietą su uždraustomis sąskaitose
„Jie yra tikrinami, ir juos kontroliuoja skirtingai daugialypės (piniginės) sluoksniai. Tai labai, labai sunku suaktyvinti”,-aiškino Kim. „Bet kai, pavyzdžiui, matome makro turto, kuris yra susietas ar užšaldytas„ Henesys L1 “, tūrį, mes galime atlikti tam tikrą namų tvarkymą ir sugrąžinti šią vertę žaidėjams. Tai yra mūsų pasirinkimas.“
Jis pridūrė, kad „Nexpace“ pirmiausia paprašys bendruomenės, prieš pradėdamas „Clawback“ funkciją. Tačiau kol kas, pasak jo, neverta apsvarstyti dėl mažos uždraustų žaidėjų įstrigusių turto vertės.
„Apskritai, kai žiūrime į makro lygį, jie yra daug mažesni nei (kokie), kuriuos jie išleidžia“, – aiškino Kim.
„Jie iš tikrųjų nusipirko XPC, nes nori patekti į tam tikrą daiktų lygį, todėl jie gali būti veiksmingi labai greitai per 30 valandų ir išnaudoti žaidimą“. Jis pridūrė: „Tačiau iki šiol jų grynoji srauta yra daug didesnė nei – manau, kad dvigubai didesnis – nei jų tinklo nutekėjimas. Taigi mes tikrai neturime daug žalos.“
Redagavo Andrew Haywardas
Gg Informacinis biuletenis
Gaukite naujausias „Web3“ žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš „Gaming Studios“ ir influencerių, apimančių erdvę, ir gaukite iš mūsų partnerių galią.