Nuo nemokamos NFT mėtų iki gėrimų 7-Eleven: Rekt pasiekia mases

Trumpai

  • „Crypto-Native Rekt“ gėrimų prekės ženklas išsiplėtė į „7-Eleven“ parduotuves, pradedant Pietų Kalifornijoje.
  • Prekės ženklas pardavė daugiau nei 600 000 skardinių savo nealkoholinių, putojančių vandenų.
  • Iš pradžių „Rekt“ pradėjo nuo nemokamo NFT lašo, kuris neišlaikė, tačiau nuo to laiko išaugo iš esmės.

2022 m. „Rektguy“ neišlaikė nemokamų „Ethereum“ „blockchain“ NFT, tačiau po trejų metų prekės ženklas tapo neįtikėtinai susipažinęs su fraze „išparduota“, o „Rekt“ gėrimų prekės ženklas išvalo iš eilės ir vis daugiau ir daugiau vartotojų.

Prekės ženklas, kuris atvedė žiaurią kriptovaliutų rinką, iš dalies dėl savo aršios bendruomenės stiprybės, dabar pardavė daugiau nei 600 000 skardinių „Rekt“ gėrimų, nealkoholinio, skonio putojančio vandens, kuriame yra įvairių skonių. Ir šią savaitę prekės ženklas uždirbo vietą „7-Eleven“, pradedant nuo trijulės parduotuvių Pietų Kalifornijoje.

„Rekt Brands“ įkūrėjas Ovie Faruq (dar žinomas kaip OSF) pasakojo Iššifruoti Kad tai „savotiškai juokinga“, kad originalus „Rektguy NFT“ pasiūlymas neišleido. Projektas, kuris prasidėjo kaip meno kolekcija ir „Faruq“ „šalutinis ieškojimas“, nuo to laiko tapo pagrindiniu „Web3“ prekės ženklu, o gėrimai padėjo jam plėstis už „blockchain“ ribų.

(Atskleidimas: „Ovie Faruq“ „Canary Labs“ yra investuotojas į „Dastan“, patronuojančią „Rug Radio“ ir „Decrypt“ bendrovę.)

„Mes tarsi turėjome priimti sprendimą. Tikrai nieko nežadėjome. Nebuvo jokio plano, jokių pažadų – tai tikrai buvo tiesiog skirta meno kolekcijai”, – sakė jis apie Rektguy. „Tačiau per ateinančius dvejus metus atrodė, kad tiesiog turime šią tikrai labai lipnią, griežtai megztą bendruomenę, kuri įstrigo“.

Tai buvo 2023 m. Vasarą, kai pradėjo kilti idėjų apie galimą plėtrą.

„Mes kurį laiką kalbėjome apie„ Rektguy “ir„ Rekt “kaip koncepciją. Mes buvome įdėję logotipą ant kelių dalykų, ir atrodė, kad šis„ Rekt “dalykas gali būti prekės ženklas“, – teigė Faruq ir pridūrė, kad tikslas tapo logotipu kuo daugiau vietų.

Gėrimai jautėsi kaip natūralus ryšys, pasak „Faruq“, iš dalies dėl galimybės juos pigiai gaminti – plius ryšys su „Rektguy“ vaizdais, kuriuose yra gobtuvu su gobtuvu su skeletu, kuriame yra geriamasis butelis.

Neturėdama gėrimų patirties, komanda atvedė patarėją, kuris JK įkūrė gėrimų kompaniją. Teismo ir klaidos metu jie gavo „Rekt“ skardines į NFT Paryžiaus dalyvių rankas 2024 m. – ir jiems tai patiko.

„Grįžtamasis ryšys buvo tikrai geras. Tai buvo stebėtinai gerai”, – sakė Faruqas. „Atsižvelgiant į tai, kad neturėjome gėrimų patirties, mes tiesiog panašūs į šį gėrimą, kad galėtume sušikti ir sužinoti, taip sakant. Tai buvo tikrai, tikrai geri atsiliepimai.”

Iš ten komanda nusprendė pabandyti pagaminti didesnę partiją ir jas parduoti, todėl praėjusių metų spalį – pirmą kartą parduoti likviduotus kalkių gėrimus – kolekciją – kolekciją 222 000 gėrimų, kuriuos išpardavo per 48 valandas.

Prieš pardavimą „Rekt“ sukūrė apdovanojimų programą, skirtą paskatinti vartotojus bendrauti su prekės ženklu, apdovanoti gėrimus taškus tiems, kurie dalyvavo socialiniuose ieškojimuose ir gėrimų pirkėjuose. Uždirbdami taškus, vartotojai vėliau turėjo teisę reikalauti „Rekt Coin“ (REKT), An Ethereum-Pagrindinis ženklas, susietas su prekės ženklu.

„Mane tikrai įkvėpė„ Solana “telefonas“, – pasakojo „Faruq“ apie Solana saga„Android“ išmanusis telefonas, kuris iš pradžių susidūrė padidėjo verte. „Niekas jo nelietė, liko tonų tiekimo, tačiau kai tik žmonės galės reikalauti 500 USD vertės„ Bonk AirDrop “, telefonas išparduotas per 24 valandas.“

Po pradinės sėkmės prekės ženklas kartu su „Ethereum Layer-2“ tinklo santrauka, skirta „Abstract Apple“ lašui, naują putojančio vandens skonį, išparduodamą dar greičiau nei anksčiau.

„Po to mes tiesiog turėjome daugybę žmonių, kurie kreipėsi į mus bendradarbiavimui“, – sakė „Faruq“, kurio prekės ženklas taip pat metė gėrimus, bendradarbiaudamas su „NFT Marketplace Openea“ ir Solana decentralizuotas mainų kaupiklis, Jupiteris.

Tačiau už kriptovaliutų sienų jungtys ne visada būna lengvai.

„Niekas iš tikrųjų negirdėjo apie mus už kriptovaliutų. Mes surengėme pirmąjį išpardavimą, ir žmonės tarsi įdomu, ar tai yra vieno įspūdžio dalykas“,-sakė jis ir pridūrė, kad prekės ženklo kriptovaliutų kilmė iš pradžių taip pat paskatino skepticizmą. „Jūs pasakojate žmonėms istoriją, jie išreiškė tam tikrą susidomėjimą, tačiau tikrai nebuvo daug judėjimo“, – pridūrė jis.

Tačiau po abstraktaus ir „Openea“ kritimo prekės ženklas pradėjo įgyti tam tikrą pagreitį, kuris įdarbino savo vietas 7-Eleven parduotuvėse, pateikdamas REKT kartu su gėrimų pramonės milžinais.

„Turėdamas„ 7-Eleven “, aš tiesiog manau, kad jiems buvo labai stiprios vietos“,-sakė Faruqas. „Tai puikus produktas 7-Eleven parduotuvei, ir mes galime daug žmonių išleisti į parduotuves, kai ją paleidžiame ir padarome tai tikrai dideliu dalyku ir tikrai geru paleidimu. Jie buvo laive.“

Prekės ženklas ketvirtadienį atliko pirmąjį „7-Eleven“ aktyvavimą, perparduodamas pradinį planuojamą 600 skardinių tiekimą. Skardinių kaina buvo 2,80 USD už pop arba 10 USD už 4 pakuotę. Kitas renginys įvyko penktadienį, o paskutinis rinkinys šeštadienį. Ankstyvieji 4 pakuočių pirkėjai kiekvieną dieną taip pat uždirbs „Rekt“ žetonų paskirstymą.

„(Jūs) niekada nežinote Iššifruoti pradinio ketvirtadienio renginio. „Bet mes turėjome gerą aktyvumą, ir visi gėrimai, parduodami, buvo akivaizdžiai gražūs”.

Redagavo Andrew Haywardas

Kasdienis apklausa Informacinis biuletenis

Pradėkite kiekvieną dieną naudodamiesi populiariausiomis naujienų istorijomis, taip pat originaliomis funkcijomis, podcast'u, vaizdo įrašais ir dar daugiau.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -