Remiantis „IDC“ birželio 18 d. Ataskaita, „Global AR“ ir „VR“ ausinių rinka išaugo 18,1% per metus, palyginti su praėjusių metų ketvirčiu. Tačiau tikrąjį impulsą atsirado kylantys žaidėjai, tokie kaip „Xreal“ ir „Vigiure“-didėjančio perėjimo prie lengvo, optinio matymo ar OST, išmaniųjų akinių dalis.
IDC ataskaitoje rinka neabejotinai keičiasi link labiau svaiginančios patirties, sakė Jiteshas Ubrani, IDC pasaulinių mobiliųjų įrenginių stebėjimo įrenginių tyrimų vadovas.
„Kitą augimo bangą paskatins mišri ir išplėstinė realybė, ypač kaip AI ir„ Android XR “platformos subrendusios“, – teigė Ubrani.
Tarp penkių geriausių pardavėjų „Vitrue“ padidino 268% sprogstamąjį augimą, o „Xreal“ užėmė antrąją vietą. Trys į OST orientuotus pardavėjus-„Xreal“, „Vigiure“ ir „TCL“-dabar turi 22,5% akcijų, pažymėdami pastebimą perėjimą nuo tradicinio VR.

„Sony“ ir „Apple“ – paprastai stiprūs žaidėjai AR ir VR erdvėje – šiame ketvirtyje jų nebuvo.
Žvelgiant į priekį, IDC prognozuoja staigų gryno VR sumažėjimą, turėdamasi mišrios realybės ir išplėstinės tikrovės, tikimasi, kad ateityje augs. Prognozuojama, kad MR siuntos išaugs nuo 3,3 mln. 2025 m. Iki daugiau nei 15 mln. Iki 2029 m. ER įrenginių, įskaitant išmaniuosius akinius, stipriai įvaikins tiek vartotojų, tiek įmonių rinkose.
Nors tikimasi, kad 2025 m. Dėl vėlavimų ir tarifų siuntos sumažės 12%, IDC prognozuoja, kad 2026 m. Atsiranda stiprus atgarsis-prieš tai pranoksta prieš pandemijos viršūnes. Tikimasi, kad nuo 2025 iki 2029 m. AR/VR rinka išaugs 38,6% CAGR.
