Turinys:
ToggleTrumpai
- Šiais metais buvo uždaryta daugybė „blockchain“ žaidimų, įskaitant kai kuriuos, kurie anksčiau turėjo daug šurmulio.
- Kai kurie ekspertai mano, kad „blockchain“ žaidimai žlunga viešoje scenoje nei tradiciniai žaidimai.
- Kiti sako, kad žaidimų žetonai daro didžiulį spaudimą kūrėjams, atimdami dėmesį nuo vystymosi.
„Crypto Gaming“ pastebėjo nerimą keliančią tendenciją Projektai uždaromi Arba atsisakyta po daugelio metų hipe, žetonų pardavimų ir chaoso. Ekspertai sako, kad tai nėra labai staigmena, atsižvelgiant į tai, koks sudėtingas žaidimų kūrimas yra, ir atkreipia dėmesį į žaidimų žetonus kaip ydingą sistemą, kuri daroma per daug spaudimo jų kūdikystėje.
Nesunku pasakyti, kad mes visi matėme, kaip jis ateina, tačiau iš tikrųjų daugelis neseniai nutrauktų pavadinimų kadaise buvo populiarėjantys „blockchain“ patirtys.
Deadroppavyzdžiui, kadaise vadovavo populiarus streameris Dr. nepagarba Ir turėjo didelę įtaką, kol sausio mėn. Studija sugriuvo po to, kai dėl tariamo netinkamo elgesio turinio kūrėjo pašalinimas. Solana Cat-mech šaulys Nyano herojai buvo pridėta prie daugiau nei 250 000 pageidavimų sąrašų, tačiau uždaryti gegužę Kai finansavimas išdžiūvo.
Tai jau nekalbant Raini: Šviesos valdovaiAr MetalcoreAr Blast RoyaleAr Mojo meleeAr „OpenSason“Ar Alurya sferosir dar daugiau, su „The Walking Dead“: imperijos ir simbiogenezė, abu uždaromi artimiausiomis savaitėmis. Pastaruoju metu tai neatrodo gerai kriptovaliutų žaidimams.
„Net tradiciniame žaidimų pasaulyje 90% žaidimų žlunga“,-Johnas Lindenas, įkūrėjas ir generalinis direktorius Mitiniai žaidimaipasakojo Iššifruoti. „Tai yra tai, ką mes matome„ Web3 “pusėje – 90% žlugs. Manau, kad problema yra tik viešesnė, nes tradicinėje žaidimo pusėje jūs neturite žaidėjų investuoti ir būti to žaidimo dizaino dalimi, kol jis nepavyks. Matote, kad po to, kai jis pasirodys.”
Kai išeina tradiciniai žaidimai ir jie yra pagrindinis šnipštas, pramonė yra sujaudinta – o kai kuriais atvejais žaidėjai susigrą grąžinimas „Cyberpunk 2077“ po pražūtingo paleidimo 2020 m. Tačiau dažniausiai tradiciniai žaidimai žlugs, kol visuomenė galės išleisti jai pinigus – „Ie Last of Us: Frakcijos“, „Multiplayer“ pasirodymas, kuris buvo atšauktas 2023 m.
Tai nėra standartas kriptovaliutų pramonėje. Žaidimai paprastai išleidžia žetonus ir NFTS Prieš visą žaidimą paruošus, dažnai, kai tai yra daugiau nei komanda, turinti idėją, o šiam turtui grąžinti pinigai yra labai retenybė. Pavyzdžiui, „Deadrop“ atveju žaidėjai buvo priversti reikalauti grąžinimo per savo banko ir kreditinių kortelių teikėjus Po to, kai žaidimų studija nutilo. Tačiau ne visiems sekėsi, nes tai buvo finansų įstaigų nuožiūra.
Tačiau kriptovaliutų žaidimų kraštovaizdis keičiasi, o investiciniai pinigai tampa sunkesni.
„Prieš trejus ar ketverius metus jūs turėjote atsitiktinius„ blockchain “žaidimus su žetonais ir NFT – jums buvo daug lengviau gauti finansavimą iš skirtingų VC ir taip pat sulaukti vartotojų traukos“, – sakė Keith Kim, „Maplestory N“ kūrėjo strategijos vadovė „Nexpace“pasakojo Iššifruoti. „Kadangi žmonės nebuvo per daug gerai išmanantys (…) tvarumo, pajamų ir visų šių dalykų aspektus“.
„Tai buvo tarsi: Ei, paimk mano pinigus. Aš esu tikras, kad tai bus 10x ar 100x”, – pridūrė jis.
Šiais laikais šis Hype nurimo po daugybės kriptovaliutų žaidimų pavyzdžių, kurie nesugebėjo patenkinti lūkesčių. Pastaruoju metu nesugebėjimas užsitikrinti papildomo finansavimo yra pagrindinė „blockchain“ žaidimų uždarymo priežastis, cituojama daugelyje aukščiau pateiktų pavyzdžių.
„Mythical's Linden“ – „Whose Studio“ pradėjo „blockchain“ žaidimus, tokius kaip „FIFA“ konkurentai ir NFL konkurentai – sukūrė šią nuotaiką, tvirtindama, kad, jo manymu, „Web3 Gaming“ nebuvo sutelktas į „pagrindus“, o vietoj to buvo pritvirtintas prie „hipe ir spekuliacijos“.
„Tiesiog nebuvo tinkamo žaidimo, kuris yra savotiškas kokybės avangardas“,-žaidimų veteranų kūrėjas Johnas Smedley, kuris kartu sukūrė „EverQuest“, „Planetside“ ir „H1Z1“, pasakojo Iššifruoti.
Smedley pridūrė, kad, jo manymu, per daug kriptovaliutų žaidimų uždaro duris tradiciniams žaidėjams, auditorijai, garsiai priešiškoms „blockchain“ integracijoms. Jis sakė, kad nepaisydami šios žaidėjų grupės, jie žymiai susiaurina savo potencialią auditoriją.
Štai kodėl jo netrukus paleidęs kriptovaliutų šaulys Reaperis faktinisAr apims prekyvietę, veikiančią tiek tradiciniams, tiek kriptovaliutų žaidėjams, o žaidimo elementai bus siūlomi kaip NFT arba tradiciniai žaidimų pirkimai per kompiuterių prekyvietes.
Panašiai vienas iš sėkmingiausių pastarųjų metų „blockchain“ pavadinimų, be tinklo, taip pat leidžia žaidimą žaisti ne kripto draugiškose platformose kaip garas„PlayStation“ ir „Xbox“, kad išplėstų jos potencialią auditoriją.
Taip pat verta paminėti, kad abu šie pavadinimai buvo pradėti po metų gamybos metų, kurie dažniausiai buvo vedami užkulisiuose – iš tinklo, reikalaujančio, kad alfa bandytojai pasirašytų griežtą NDA. Tai yra ryškus kontrastas kai kuriems dabar užrakintam pavadinimams, kurie buvo paskelbti, ir tada pradėjo išleisti žetonų turtą, kol žaidimas nebuvo bet kur šalia.
„Reikia šiek tiek laiko sukurti žaidimus“, – paaiškino Lindenas. „Vienas iš mano gerų draugų buvo vienas iš originalių„ Grand Theft Auto “franšizės kūrėjų, tiesa? Jo naujas žaidimas ką tik pasirodo. Jis dirba prie jo nuo tada, kai mes pradėjome mitinius … Mes buvome šalia 2018 m.“.
Norėdami tai įvertinti, „Deadrop“ leido žmonėms žaisti žaidimą a Pre-alfa etapas tol, kol jie įsigijo a Steigėjai perduoda NFT už 50 USD. Jis buvo gaminamas beveik dvejus metus, kol galiausiai uždarė, vis dar septynerius metus vengė gamybos laiko, kurį „Linden's GTA“ kūrėjas panaudojo savo naujausiam projektui.
„Krypticrooks“, pseudoniminis „Crypto Game Studio“ frakcinis sukilimo įkūrėjas, pasakojo Iššifruoti kad sukuriant kriptovaliutą, sukuriant didžiulį spaudimą gaminant „Crypto Battle Royale Shooter OpenSeason“.
Jis paaiškino, kad dirbs 18 valandų per dieną, nes buvo priverstas žongliruoti žaidimo plėtojimu palaikydamas prieigos raktą, nes investuotojai suprato, kad jo kaina nepakankamai didėja. Dabar žaidimas nutraukė vystymąsi, nes trūko finansavimo, kai kūrėjai perėjo prie paprastesnio žaidimo be žetonų integracijos.
„Mes turėjome tiek daug lūkesčių, kad mes padarysime reikalus su bendruomenės žetonu. Žmonės yra tokie:” Pumpuro žetoną „, tai ar tas, ir viskas, kas jiems rūpėjo, buvo kaina”, – teigė Krypticrooks. „Pridėti žetoną yra tik sušikti košmaras.“
Tam tikra prasme Lindenas sutinka, nepaisant mitinių žaidimų Mito žetonas už tai Mythos „Blockchain“ ekosistema.
Jis paaiškino, kad žetonai, susieti su mažais projektais, tiesiog neturi prasmės, nes paklausa konkretūs vaizdo žaidimų pavadinimai, svyruojantys visą laiką. Lindenas teigė, kad galiausiai paklausa atitolins nuo žaidimo, dėl kurio išlaikys tokeną, kad jis būtų neįmanomas. Iš esmės mitiniai žaidimai neišleidžia „vieno žaidimo žetonų“,-sakė jis ar bet koks turtas, iš tikrųjų prieš žaidimą paruoštas pasirodyti.
Priešingai, Krypticrooks galvoja daugiau žetonai yra kelias į priekį ir atkreipia dėmesį į praėjusių metų „Launchpad“ atsiradimą Pump.fun kaip momentas, kuris viską pakeitė.
„Žmonės nekelia dėmesio individualiems žetonams, kai išleidžiate 18 000 žetonų, kurie kiekvieną dieną skleidžia likvidumą“, – aiškino jis. „Jie atidarė„ Pandoros “dėžę“.
„Pump.fun“ yra populiari „Solana Meme“ monetų paleidimo skydelis, leidžiantis visiems nemokamai sukurti žetoną per kelias minutes. Nuo 2024 m. Sausio mėn Kopo duomenysjis buvo atsakingas už daugiau nei 11,8 milijono žetonų sukūrimą ir netgi sukūrė Konkurencinės paleidimo lentelės Tai padeda kiekvieną dieną išleisti dar tūkstančius monetų.
Kai kurie prekybininkai sureagavo neigiamai, stumdami atgal į meme monetų, patekusių į rinką, potvynį Teigti, kad perteklius yra neigiamas pramonei. Vis dėlto tendencija išlieka ir neparodė jokių sustojimo požymių.
„Krypticrooks“ teigė, kad „Launchpad“ tendencija padarė daugiau nei perteklinę tranšėjos; Tai taip pat sutrumpino investuotojų dėmesį, pavyzdžiui, „Tiktok“, tačiau kriptovaliutų degenams. Dėl to žaidimų žetonai kraujuoja, kaip parodyta, kad ne vienas žaidimų žetonas liko 100 populiariausių kriptovaliutų pagal „Market Cap“.
„Dėmesio tarpai (turi) sumažėjo dar trumpiau, nes žmonės bando sugauti rinkos ciklus, kurie dabar yra kaip 10–15 minučių“,-sakė jis. „Manau, kad tai labai pakliuvom„ Web3 “žaidimams.“
Gg Informacinis biuletenis
Gaukite naujausias „Web3“ žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš „Gaming Studios“ ir influencerių, apimančių erdvę, ir gaukite iš mūsų partnerių galią.