„Conveo“, Belgijos AI startuolis, žengia žingsnius tyrimų pramonėje kurdamas pirmąjį AI varomą tyrimų bendradarbį, suteikdamas galimybę gilioms klientų įžvalgoms mastu per AI varomus vaizdo interviu. Lėšos padės agresyviam „Conveo“ pastangoms į JAV ir Europos rinkas.
Generalinis direktorius ir įkūrėjas Dieteris De Mesmaekeris pasakojo TFN,
„Tiesiai iš„ Y Combinator “2024 m. Vasaros partijos„ Startup “padidina 5 mln. USD sėklų finansavimą mažiau nei per metus nuo jo pradžios“.
Kapitalas bus naudojamas daugiausia siekiant pagreitinti produktų kūrimą ir pagilinti AI varomą tyrimų integraciją į organizacijas, todėl realiojo laiko klientų įžvalgos tampa prieinamesnės nei bet kada anksčiau.
Pagrindinės problemos sprendimas:
„Conveo“ 2024 m. Įsteigė Hendrikas Van Hove'as ir Dieteris de Mesmaekeris. Generalinis direktorius, „Dieter“, anksčiau pradėjo „Datacamp.com“, didelę „Ed-Tech“ platformą, ir ją vedė daugiau nei 13 metų. Per šį laikotarpį jis pamatė neigiamą blogų klientų tyrimų, įskaitant neteisingas investicijas ir prarastas galimybes, poveikį.
Hendrikas Van Hove'as, „Conveo“ vyriausiasis produktų pareigūnas, pradėjo „McKinsey & Company“, kur jis dirbo AI strategijos studijose kelioms didžiausioms pasaulio įmonėms ir vykdė reikšmingus rinkos tyrimus dėl deramo patikrinimo ataskaitų. Atlikęs daugybę apklausų ir šimtus interviu, jis iš pradžių žinojo, kaip tradiciniai tyrimai buvo lėti, varginantys ir brangūs, todėl buvo sunku surinkti įžvalgas mastu. Paskelbtas AI galimybės pertvarkyti šią sritį, Hendrikas suvienijo jėgas su „Dieter“, kad sukurtų „kokybinių tyrimų kokybiškai“.
Kaip „Datacamp“ generalinis direktorius, „Dieter“ liudijo, kad įmonės priima svarbius verslo sprendimus be tinkamų tyrimų ir galiausiai išleido daug proceso. Hendrikas, dirbęs su McKinsey, suprato, kaip neveiksmingi senamadiški tyrimų metodai buvo prasmingų įžvalgų gavimas. Tarp jų jie suprato, kad reikia panaudoti AI, kad užpildytų tą spragą ir būtų geriau atlikti kokybinius tyrimus.
Hendrikas Van Hove'as prisiminė: „2023 m. Spalio mėn., Kai aš vis dar buvau McKinsey, aš kreipiausi į„ Y Combinator “, turėdamas tik idėją – be vardo, be logotipo, be demonstracinės versijos ir jokių klientų. YC grupės partneris atsakė ir liepė man toliau dirbti ir vėl kreiptis. Man to pakako mesti McKinsey ir ieškoti įkūrėjo. “ Per abipusį draugą aš susisiekiau su „Dieter“, o mes oficialiai įkūrėme įmonę balandį ir vėl kreipėmės į YC, kur buvome priimti. “
Dieteris De Mesmaekeris paaiškino jų įmonės įkvėpimą: „Vartotojų elgesys vystosi greičiau nei bet kada anksčiau, kurį skatina AI, Kūrėjų ekonomika ir Gen Z bei alfa kilimas. Tuo pačiu metu besikeičiančios taisyklės ir kultūriniai poslinkiai yra įtikinami prekės ženklai, kad jie iš naujo išnagrinėtų, kaip jie sąveikauja su klientais. Tačiau dauguma prekės ženklų ir toliau naudoja tyrimų metodus, kurie neatsilieka nuo tempo. Senamadiški kokybiniai tyrimai yra daug laiko reikalaujantys ir brangūs, dažnai verčia įmones atsisakyti tyrimų arba priimti sprendimus, pagrįstus ribotu supratimu-nesugebu išnaudoti galimybių ir padaryti brangias klaidas. “
„Conveo“ sprendimas yra pasirengęs revoliucijai pakeisti 120 milijardų dolerių vertės pasaulinės rinkos tyrimų pramonę, sprendžiant šias problemas.
AI varomas tyrimų sprendimas:
AI technologijai tobulėjant, „Conveo“ kuria AI tyrimo „bendradarbį“, kurį galima integruoti į organizaciją. Nuo tyrimų ir rinkodaros komandų iki generalinio direktoriaus bet kuris organizacijos srityje gali užklausti apie savo klientus. Turėdamas nepriekaištingą atmintį, „Conveo“ gali akimirksniu panaudoti ankstesnius tyrimus, įtraukti trečiųjų šalių duomenis arba realiu laiku atlikti naujus tyrimus. Ši metodika drastiškai sumažina įžvalgų įgijimo kliūtis, pagerina sprendimų priėmimą ir galiausiai lemia aukštesnių produktų ir paslaugų kūrimą.
Supaprastindami visą tyrimų procesą-viską, pradedant projekto sąranka, baigiant interviu ir realiojo laiko analize-„Conveo“ suteikia realiojo laiko įžvalgos 100 kartų greičiau nei tradiciniai požiūriai, dažnai pastebėdami ryšius, kurių gali praleisti žmonių tyrėjai.
Jau naudojami pramonės lyderiai, tokie kaip „Unilever“, „Orange“, „Sanofi“ ir „Google“, „Conveo“ AI tyrimų partneris per naktį gali atlikti šimtus AI moderuotų vaizdo interviu, bet kuria kalba ir už nedidelę tradicinių metodų kainos dalį.
Kas daro „Conveo“ unikalų?
Kalbant apie konkurenciją, „Conveo“ susiduria su konkurentais, tokiais kaip tradicinės tyrimų platformos, tokios kaip „Qualtrics“, „Surveymonkey“ ir „IncA“, taip pat tyrimų agentūros, tokios kaip „IPSOS“ ir „Kantar“. Tačiau „Conveo“ išsiskiria per savo gilių techninių žinių ir tyrimų žinių derinį, sritis, kuriose daugelis konkurentų trūksta.
Dieteris paaiškino: „„ Conveo “komanda turi ir gilių techninių, ir mokslinių tyrimų žinių, kurių daugumai kitų kompanijų trūksta vienoje ar kitoje srityje. Mūsų tyrimų pastangoms vadovauja PhD Niels Schilleweart, tyrimų ir metodikų vadovas, „Global Insights“ agentūros „Human8“ įkūrėjas ir „Vlerick Business School“ rinkodaros profesorius. Ši kompetencija yra būtina siekiant užtikrinti, kad mūsų AI tyrimų bendradarbis išsiskiria rengiant tyrimus, atlieka interviu ir analizuoja duomenis, kartu laikydamasis pažangiausių tyrimų metodikų. “
„Derindami vaizdo įrašą su natūraliais, individualizuotais pokalbiais, mes sukuriame įžvalgas, kurios yra turtingesnės, nei gali suteikti kitos platformos. Žmonės jaučiasi susižadėję ir patogiai su mūsų pašnekovu, dėl kurio dalijamasi nefiltruota. Tai tikroji vertė – 93% respondentų vertina mūsų pašnekovą 4/5 ar aukštesnę. Tyrėjams kiekvienas duomenų taškas yra susietas su konkrečia nuorašo citata, todėl daug lengviau įsijausti į klientus “, – pridūrė Dieteris.
Jis tęsė: „Mūsų klientai mums sako, kad veiksmingo tyrimo, kuris palaiko dalyvius įsitraukusius, nustatymas ir neobjektyvus atsakymas yra sudėtingas ir reikalaujantis daug laiko. Naudodamiesi mūsų AI tyrimų bendradarbiu, jūs tiesiog pasakykite tai savo verslo tikslams ar klausimams, ir tai padeda jums parengti geriausią tyrimų vadovą. Tai pašalina dienas pirmyn ir atgal ir užtikrina, kad atliksite įžvalgius interviu su atitinkama analize. Tipiškas „Conveo“ tyrimas apima nuo 30 iki 300 dalyvių, o interviu paprastai trunka nuo 15 iki 60 minučių. Faktoriniai planavime, pasiruošimas, interviu ir pastabų pateikimas, sutaupytas laikas gali svyruoti nuo trijų dienų iki 10 savaičių. “
„Analizė yra dar viena sritis, kurioje laiko taupymas yra didelis. Vykdant interviu su daug daugiau žmonių, analizė dažnai yra varginanti ir daug laiko reikalaujanti užduotis. Naudodamiesi „Conveo“, mūsų AI analizuoja duomenis per kelias minutes, pateikdama įžvalgas, kai tik atliktas tyrimas. Tai gali sutaupyti nuo dienų iki savaičių analizės laiko ir dažnai atskleisti ryšius ar įžvalgas, kurių gali praleisti žmonių tyrėjai. “
AI orientuotų vartotojų tyrimų ateitis
AI ir toliau iš naujo apibrėžiant pramonę, „Conveo“ yra revoliucinių kokybinių tyrimų priešakyje. „Conveo“, suteikdamas galimybę įmonėms suprasti savo klientus greičiau, giliau ir mastu, nustato naują rinkos tyrimų etaloną. Pasaulyje, kuriame vartotojų pageidavimai gali greitai pasikeisti, turėdami greitą prieigą prie patikimų įžvalgų, nebėra prabanga; Tai labai svarbu verslui, siekiančiam išlikti konkurencingam.
„Mes nemanome, kad„ Conveo “yra tiesioginių interviu pakaitalas, o kaip naujas tyrimo metodas, kuriame derinami geriausi iš kokybinių ir kiekybinių metodų. Dabar galime vykdyti projektus, kurie anksčiau buvo neįmanomi. Derinti kiekybinius duomenis su klientų įžvalgomis savo žodžiais yra nepaprastai galinga suderinant komandas “, – sakė Pieteris Van Paemelis,„ Edgard & Cooper “vyresnysis įžvalgų vadovas.
„Iš pradžių skeptiškai žiūrėjome į tai, kaip mūsų klientai reaguos į AI interviu. Tačiau po kruopštaus bandymų grįžtamasis ryšys buvo nepaprastai teigiamas “, – sakė Orange rinkos tyrinėtoja Wendy Francois.
Norėdami gauti daugiau įžvalgų ir atnaujinimų apie „Metaverse“, „Defi“, „Blockchain“, „NFT“ ir „Web3“, būtinai užsiprenumeruokite mūsų informacinį biuletenį. Būkite informuoti apie naujausias decentralizuoto pasaulio tendencijas ir pokyčius!