„KityLy“ papildė fiziškai paremtos atvaizdavimo (PBR) medžiagą tiek savo virtualiuose pasauliuose, tiek „Kelly“ rinkoje, šią savaitę bendrovė paskelbė. Atnaujinimas taip pat apima faktūrų palaikymą iki 2 048 iki 2 048 taškų.
PBR medžiagos leidžia realistiškesnes faktūras imituojant, kaip šviesa sąveikauja su skirtingais paviršiais, tokiais kaip purvas ar metalas, sukuriant pakeltų ir nuleistų vietų išvaizdą realistišku šviesos atspindžiu.
Ši funkcija reikalauja, kad „Firestorm 7.1.11“ arba naujesnė būtų naudoti.
„KityLy“ yra vienas iš pirmųjų tinklelių, palaikančių PBR medžiagas, perkeldamas funkcijas iš būsimos „OpenSim 0.9.3“ išleidimo į dabartinę „OpenSim 0.9.2.2“ pagrindu sukurtą sistemą.
„PBR dar nepalaikomas visuose„ OpenSim “tinkluose“,-pranešime sakė Orenas Hurvitzas, „Kitelle“ įkūrėjas ir R&D viceprezidentas. „Tai yra funkcija, kuri bus„ OpenSim 0.9.3 “dalis, tačiau ta„ OpenSim “versija dar nėra baigta tiek daug tinklelių, įskaitant„ Kitatle “, vis dar naudoja naujausią stabilią laidą, kuri yra„ OpenSim 0.9.2.2 “. Priežastis, dėl kurios „Kityle“ dabar gali palaikyti PBR, yra ta, kad mes perkėlėme PBR funkcijas iš „OpenSim 0.9.3“ į mūsų „OpenSim“ versiją. “
„Kelatle“ rinka buvo atnaujinta, kad būtų galima pritaikyti naują funkciją, o kategorija „faktūros“ pervadinta į „tekstūras ir medžiagas“. Prekybininkams patariama paminėti PBR naudojimą savo produktų aprašymuose, nes elementai, naudojantys PBR medžiagas, gali netinkamai rodyti tinkluose, kurie nepalaiko šios funkcijos. Arba prekybininkai gali įtraukti įprastas faktūras kaip atsarginę dalį, kad jų produktai atrodytų gerai ant visų tinklų.
„„ Kitelle Market “yra pagrindinė„ Hypergrid “aptarnaujanti rinka, todėl nusprendėme palaikyti naujausias„ OpenSim 0.9.3 “grafikos parinktis dar prieš jiems oficialiai išleidžiant“, – pasakojo „Kitelle“ generalinis direktorius Ilanas Tochneris Hipergridas verslas.
Atnaujinimas taip pat palaiko atspindžių zondus per LSL scenarijus, o naujos „Prim_reflection_probe“ parametrai pridedami prie „GetPrimParams“ ir „setPrimParams“ funkcijų.

Nors PBR medžiagas techniškai galima naudoti reljefo faktūroms, „Kityle“ praneša, kad bandymo metu susiduria su keliomis problemomis. Pasaulio žemėlapiuose bus rodomi objektai, naudojant PBR medžiagas, tačiau rodys tik pagrindinę spalvų tekstūrą, o ne kitas PBR savybes, tokias kaip įprasti žemėlapiai ar šiurkštumas. PBR reljefo tekstūros šiuo metu nėra rodomos pasaulio žemėlapiuose.
Turinio kūrėjams „KityLy“ į vartotojų atsargas pridėjo naują „Medžiagos“ aplanką, skirtą PBR medžiagų kaupimui.
Kūrėjai, norintys sužinoti daugiau apie PBR medžiagų kūrimą, nurodo „Second Life“ dokumentus šia tema.
