„Apple“ įkūrėjas Steve'as Wozniakas: „YouTube Bitcoin Scam“ aukos „Prarado gyvenimo santaupų“

Trumpai

  • „Apple“ įkūrėjas Steve'as Wozniakas sako, kad „YouTube“ ignoravo daugybę „Takedown“ užklausų po to, kai jo panašumas buvo panaudotas bitcoin sukčiavime.
  • „Wozniak“ perspėjimas atsiranda dėl padidėjusio AI varomo gilumos sukčiavimo, skirto technologijų lyderiams, padidėjo.
  • Praėjusią savaitę JK parlamentaras paragino „YouTube“ skelbimus susidurti su tokiu pat reguliavimu kaip ir televizijos ir radijo reklama.

„Apple“ įkūrėjas Steve'as Wozniakas apkaltino „YouTube“ nesugebėjimą veikti prieš a Bitcoin Suktybės, kuriose buvo naudojamas jo panašumas, įspėjant apie tas pačias LAX sistemas, dabar suteikia galimybę padidinti pasaulinį „Deepfake“ sukčiavimą.

„Kai kurie žmonės teigė, kad prarado santaupą gyvybę“, – sakė Wozniakas CBS naujienos. „Tai yra nusikaltimas. Geras žmogus, jei matote, kad įvyksta nusikaltimas, įeini ir bandai jį sustabdyti“.

Wozniakas sužinojo, kad prieš keletą metų jis buvo apsimestas sukčiavimo skelbimuose ir vis dar kovoja su 2020 m. Bylu teisme prieš „YouTube“ dėl to, kad jos nėra veiksmų, kad pašalintų turinį.

„Apple“ įkūrėjas teigė atradęs sukčiavimą po to, kai jo žmona Janet iš aukos gavo el. Laišką, kuriame paklausė, kada jie susigrąžins pinigus.

Sukčiai „iš tikrųjų filmavo„ Woz “vaizdo įrašą, kalbantį apie„ Bitcoin “, – aiškino Janet. „Tuomet jie surinko gražų rėmą su„ Bitcoin “adresu ir pasakė, kad jei jūs atsiųsite jam kokį nors kiekį„ Bitcoin “, jis atsiųs jums dvigubai.”

„Pažvelkite į šlamštą, pažiūrėkite į sukčiavimo bandymus tik visur“, – sakė Wozniakas. „Ir aš nežinau, kad nėra pakankamai tikro, raumenų, kad galėčiau su tuo kovoti.”

Gilus sukčiavimas

„Wozniak“ įspėjimas įvyksta sprogus AI generuojamuose giliavandeniuose ir didėjant internetiniam sukčiavimui. Remiantis pranešimais, pateiktais FTB interneto nusikalstamumo skundų centrui (IC3), 2024 m. Buvo prarasta apie 9,3 milijardo dolerių. Tikėtina, kad tikroji suma yra daug didesnė.

Technikos lyderiai nuo Elono Musko iki Jeffo Bezoso matė, kad jų panašūs sukčiai buvo užgrobti, o kritikai sako, kad pagrindinės platformos vis dar veikia lėtai. Tvirto saikingo ir internetinių skelbimų priežiūros trūkumas, ypač socialinėje žiniasklaidoje ir vaizdo platformose, leido klestėti šlamšto, klaidinančiam ir visiškai apgaulingam turiniui.

„YouTube“ kritika Wozniak'as kartojasi JK liberalų demokratų parlamento narys Maxas Wilkinsonas, kuris praėjusią savaitę paragino platformos skelbimus reguliuoti pagal tuos pačius standartus kaip ir televizija ir radijas JK.

„Reglamentai turi pasivyti realybę, kaip žmonės stebi turinį“, – sakė Wilkinsonas, įspėdamas, kad „nesąžiningiems reklamuotojams neturi būti leista naudoti spragų, kad būtų galima išnaudoti žmones“.

„Google“, kuriai priklauso „YouTube“, pasakojo Iššifruoti Jis pašalino daugiau nei 5,1 milijardo skelbimų ir 2024 m. Apribojo dar 9,1 milijardo, sustabdė 39,2 milijono reklamuotojų už didelius pažeidimus ir užblokavo skelbimus 1,3 milijardo leidėjų puslapių.

Bendrovė teigė, kad turi griežtą skelbimų politiką, daug investuoja į vykdymą ir turi tūkstančius žmonių, dirbančių visą parą, kad policijos jos platformos.

Tai nėra vienintelė technologijų kompanija, kuri kritikavo savo turinio moderavimo sugebėjimus. Panašios pretenzijos buvo išlygintos Meta, X ir kitose socialinės žiniasklaidos platformose.

Kasdienis apklausa Informacinis biuletenis

Pradėkite kiekvieną dieną naudodamiesi populiariausiomis naujienų istorijomis, taip pat originaliomis funkcijomis, podcast'u, vaizdo įrašais ir dar daugiau.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -