Neseniai atlikta „Bitget“ apklausa atskleidė, kad kriptovaliuta pereina iš investicinių portfelių prie realaus pasaulio išlaidų.
Didžioji dauguma Europos kriptovaliutų vartotojų dabar nori finansuoti savo atostogas naudodamiesi skaitmeniniu turtu.
„Bitget“ tyrimas, kuriame apklausta daugiau nei 3000 Europos vartotojų, parodo paklausos veiksnius, esančius už kriptovaliutų varomųjų kelionių. Matyt, 85,32% respondentų naudojo kriptovaliutą kelionėms ar aktyviai svarsto apie tai. Įdomu tai, kad geriausius numatytus kriptovaliutas dabar apima kasdienes išlaidas, apgyvendinimą ir transportą. Tai atspindi didėjantį komfortą, naudojant kriptovaliutą per visą kelionės gyvavimo ciklą.
Komentuodami išvadas, Gracy Chen, „Bitget“ generalinis direktorius, teigė: „Kripto vartotojai ne tik nori laikyti skaitmeninį turtą; jie aktyviai siekia praktinių programų, ypač dėl to, kas universalu kaip kelionės. Didėjanti paklausa, kartu su greita pažanga integruota ir mokėjimų sprendimais, sustiprina mūsų įsitikinimą, kad kriptocrencitai yra paruošti, kad taptų integruotu kasdieniu gyvenimu.“.
Šaltinis: „Bitget“ apklausa
Tyrinėti: 20 geriausių kriptovaliutų, kuriuos galima nusipirkti 2025 m. Rugpjūčio mėn
„StableCoins“ pirmauja kaip pageidaujamas mokėjimo turtas Europos keliautojams
Ataskaitoje paaiškėjo, kad „StableCoins“ pirmauja kaip pageidaujamas mokėjimo turtas, po kurio seka „Bitcoin“. Tačiau išlieka tam tikros kliūtys, tokios kaip ribotas kelionių paslaugų teikėjų priėmimas. 91% vis dar mano, kad per ateinančius kelerius metus bus lengviau mokėti už atostogas su „Crypto“.
Taigi, kokios yra pagrindinės motyvacijos naudoti „Crypto“ keliaujant? Galima išvengti užsienio valiutos mokesčių, patirti greitesnius sandorius, o privatumas ir anonimiškumas – nepažeisti. Tyrime teigiama: „Be finansinio efektyvumo, privatumo ir anonimiškumo troškimas taip pat atsiranda kaip svarbus veiksnys (42,96%). Ši nuotaika yra ypač stipri tam tikruose regionuose. 44% vokiečių ir 51% Lenkijos respondentų konkrečiai palankiai vertina šią priežastį. Tuo tarpu Italijoje 46% vartotojų, iš pradžių skatinami dėl pernelyg pernelyg susidomėjimo naujomis technologijomis. įvaikinimas jų kelionių įpročiuose. “
Pakalbėkime apie kartų nuostatas. „Genz“ griežtai teikia pirmenybę mažiems mokesčiams, o „GenX“ labiau pabrėžia lojalumo programas ir galimybę mokėti atokiose vietose.
Chenas pridūrė: „Bitget'e mes esame įsipareigoję kurti įrankius ir ekosistemą, kuri užpildytų atotrūkį tarp skaitmeninio turto ir realaus pasaulio komunalinių paslaugų, todėl kasdienis veiklas, tokias kaip kelionės, prieinamesnės, efektyvesnės ir saugios visiems.“
„DiscORD“: „12+ karščiausių kriptovaliutų“, kuriuos dabar galite nusipirkti
Pagrindiniai takeliai
Pasitikėjimas „Crypto“ kelionių nauda yra stiprus: didžiulė 91% apklaustų vartotojų mano, kad ateinančiais metais bus lengviau mokėti su „Crypto“ atostogoms.
Matyt, 85,32% respondentų naudojo kriptovaliutą kelionėms ar aktyviai svarsto apie tai. Įdomu tai, kad geriausius numatytus kriptovaliutas dabar apima kasdienes išlaidas, apgyvendinimą ir transportą.
Kodėl galite pasitikėti 99Bitcoins
Įkurta 2013 m., „99bitcoin“ komandos nariai buvo kriptovaliutų ekspertai nuo ankstyvųjų „Bitcoin“ dienų.
90 val.+
Savaitės tyrimai
100k+
Mėnesiniai skaitytojai
50+
Ekspertų bendradarbiai
2000+
Peržiūrėta kriptovaliutų projektai
Stebėkite „99bitcoins“ savo „Google“ naujienų kanale
Gaukite naujausius atnaujinimus, tendencijas ir įžvalgas, pateiktas tiesiai ant pirštų galiukų. Prenumeruokite dabar!
Prenumeruokite dabar