Mėnulio paukščiai vėl didėja: kas yra už kainos padidėjimą

Šiek tiek daugiau nei prieš metus, Mėnulio paukščiai buvo atsargi pasaka.

Kartą hipis Ethereum profilio nuotrauka (Pfp) Projektas, kurį 2022 m. Pradėjo Kevino Rose įrodymas į didžiulę paklausąmatė savo reputaciją, kai bendruomenės atsargas, nuosavybės teisių keitimas ir mažėjančios kainos.

Turėtojai gniaužė sugedusius pažadus, perkeliančius planus ir Kintanti lyderystė. Iki 2023 m. Vidurio projekto grindų kaina sumažėjo nuo dvigubų skaitmenų aukštumų iki gerokai iki 1 ETH, todėl tai tapo ilgalaikiu perforatoriumi NFT apskritimuose.

Greitai į priekį į šiandieną, o „Moonbirds“ vėl skraido aukštai, vėl atsiranda kaip viena iš labiausiai kalbamų „Crypto“ kolekcijų. Katalizatorius? Tai gali įsigyti „Orange Cap Games“ žaidimaisŽaidimų ir IP plėtros studija, kuriai vadovauja Spenceris Gordonas-Sandas, kuris tiesiog eina savo vardu internete.

Šis žingsnis, paskelbtas gegužę, buvo skirtas suteikti studijai nuosavybę, kurią reikia kurti, tačiau ji taip pat uždegė kibirkštį po kadaise padaryta kolekcija.

„Mes norėjome perkelti savo augimą į kitą lygį įsigydami savo gimtąją IP“, – pasakojo Spenceris Iššifruoti. „„ Moonbirds “yra mano mėgstamiausia intelektinės nuosavybės kriptovaliuta. Aš kadaise buvau didžiausias keistenybių turėtojas, nes aš tiesiog buvau toks bulius„ Mythics “mene, ir aš manau, kad jis visiškai pristatomas. Birbai serga.”

Kai „Orange Cap“ pirmą kartą perėmė mėnulio paukščius, prekės ženklas iš tikrųjų buvo „Stasis“ po to, kai jį įsigijo nuobodus ape jachtų klubo kūrėjas „Yuga Labs“ prieš metus.

„Jos operacijos gana ilgai nebuvo aktyviai valdomos“, – prisiminė Spenceris. „Mums reikėjo laikytis laipsniško požiūrio: pirmiausia iš naujo suaktyvinkite esamą bendruomenę, tada pristatyti„ Crypto Twitter “ir naujus žmones, kurie anksčiau neturėjo ekspozicijos“.

Ši strategija pastarosiomis savaitėmis atsipirko. Nors Spenceris tiesiogiai nekomentuos kainų spekuliacijos, jis pažymėjo, kad kai „Orange Cap“ įsitraukė, kainų aukštas arba pigiausios NFT vertės vertė rinkoje – SAT – tik 0,29 ETH.

Dabar jis viršija 3 ETH. Tačiau sūpynės atrodo dar dramatiškiau JAV dolerio atžvilgiu dėl pastarojo meto „Ethereum“ kainos padidėjimo. „Moonbirds“ gegužę prekiavo mažiau nei 800 USD, tačiau nuo penktadienio jie pradėjo nuo beveik 14 000 USD prekyvietėse.

Tai primena antros gyvenimo sėkmėPudgy pingvinaiNFT prekės ženklas, kuris sukramtė 2022 m. Pradžioje, atsižvelgiant į vadovavimo problemas ir bendruomenės šurmulį. Tais metais parduotas verslininkui „Luca Netz“, „Ethereum“ projektas padidėjo „Fresh Peaks“ dėka dėl savo socialinės žiniasklaidos strategijos virusinės sėkmės, žetonų sujungtų žaislų, parduodamų pagrindinėse pagrindinėse parduotuvėse, tokiose kaip „Walmart“, ir kitas pastangas.

Dėl „Moonbirds“ kainų svyravimo ir savo nuosavybės pokyčių, bendruomenės energija pastaruoju metu jaučiasi kitaip. Nors vertės padidėjimas tikrai privers kas nors pasijuokti, Spenceris mano, kad mėnulio paukščių turėtojai turi kitų atnaujinto optimizmo priežasčių.

„Daug kriptovaliutų tapo labai sugadinta“, – teigė Spenceris. „Mėnulio paukščiai nėra tokie. Bendruomenei tikrai rūpi norėti būti technologijos priešakyje. Kadangi mes bendradarbiaujame su protokolais ir kitais, jie ne tik suinteresuoti ūkininkavimu ar greitaisiais kliūtimis.”

„Birbish“ galia

Vienas iš labiausiai stebinančių apsisukimo variklių nebuvo pagrindinė technologijų integracija ar garsenybių pritarimas – tai buvo kalbinis poslinkis.

„Jei man reikėjo priskirti mūsų impulsą vienam dalykui, tai yra sprendimas sąmoningai įvesti žodį„ birb “į liaudies kalbą aplink kolekciją“, – teigė Spenceris.

„Birbai ir„ Birbish “yra tiesiog giliai mimetiniai“, – pridūrė jis. „” GBIRB „yra bendruomenės vizitinė kortelė.” Birbish „yra lengvas, prasmingas ir efektyvus atsakymas į bet kurį klausimą. Tai suteikiamas visiškai naujas gyvenimas su jaunesniu, šviežesniu, memiškesniu pojūčiu.”

Trečiadienį, po to, kai „Bitcoin“ pasiekė visų laikų aukščiausią vietą, garsus kriptovaliutų atlikėjas Mike'as „Beeple“ Winkelmann paskelbė naują kūrinį pavadinimu „All Time High“, aiškiai nurodydamas „Moonbirds“. Kūrinyje pavaizduotas „McDonald's“ prekystalis, užpildytas kriptovaliutų grafiti, įskaitant žodį „birbish“, nuskaitytas per priekį.

Toks tapatybės pertvarkymas padėjo „Moonbirds“ užmegzti ryšį su NFT „Twitter“ kultūra, kur meemos dažnai sukuria ar sulaužo prekės ženklą.

Žvelgiant į ateitį, „Orange Cap Games“ turi paprastą viziją: „Ilgalaikis tikslas yra nuvežti„ Birbs “į Birbhalla“,-teigė Spenceris.

„Orange Cap“, žinomas kaip IP atgaivinimas per savo pūlingus „Penguins“ tematikos virpesių prekybos kortų žaidimą, „Moonbirds“ mato kaip kertinį platesnių pramogų ir žaidimų iniciatyvų akmenį, panašiai kaip „Labubu Giant Pop Mart“ kuria ir bendradarbiavimą, ir savo personažus, tokius kaip „Hirono“. Tačiau jie dar nesidalija konkrečiais planais.

„Mes turime daug šaunių dalykų, prie kurių dirbame, tačiau mes (niekada) viešai įsipareigojome dėl konkrečių įsipareigojimų, ir tai labai svarbu“, – sakė A. Spenceris.

„Jei norite važiuoti su mumis, važiuokite su mumis“, – tęsė jis. „Mes padarysime šaunius dalykus šiame važiavime, tačiau kai komandos prisiims konkrečius įsipareigojimus prieš pasiruošdamos pristatyti, paprastai būtent tai ir sukelia sunkias situacijas, jei jiems reikia pasukti ar ką nors. Štai kodėl matote, kad daugybė komandų įstrigo ir teikia senus pažadus.“

Ar NFT yra atgal?

Pastaruoju metu vėl skraido ne tik mėnulio paukščiai. Įtakingi „Cryptopunks“ taip pat neseniai pasiekė daugiau nei trejų metų kainą JAV doleriais, prekiaujant beveik 250 000 USD už pop, o kiti „Mėlynosios lusto“ NFTS, pavyzdžiui, „Tyler Hobbs“ „Fidenza“ generacinė meno kolekcija meno blokams, taip pat paskelbė daugialypę vėlyvą aukštumą. Ir NFT prekybos apimtis išaugo liepą, palyginti su birželiu.

Tačiau Spenceris greitai sušvelnina hipą. Aplink NFT yra daugiau šurmulio, nei buvo, tačiau jis perspėjo prieštarauti, kad neišvengiamas dar vienas laukinis bumas.

„Taip, bet tai ne kiekviena NFT kolekcija“, – sakė jis apie dabartinį pakilimą. „Tai lygiai taip pat, kaip„ Dot-com “burbulas-daiktų tonai paviešėjo tik domeno vardu, bet kai vanduo išėjo, jūs pamatėte, kas plaukė nuogas. Iš jų pasirodė„ Facebook “,„ Amazon “,„ Google “.“

„Tas pats vyksta čia“, – sakė jis. „Kitas ciklas yra dabar. Jis nėra toks purus, tačiau tikri prekės ženklai ir tikros įmonės gali pakilti į viršų“.

Kasdienis apklausa Informacinis biuletenis

Pradėkite kiekvieną dieną naudodamiesi populiariausiomis naujienų istorijomis, taip pat originaliomis funkcijomis, podcast'u, vaizdo įrašais ir dar daugiau.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -