Turinys:
ToggleTrumpai
- „Google Cloud Exec Jack Buser“ perspėjo, kad kylančios išlaidos ir sustingęs žaidimo laikas paliko studijas su sugadintu verslo modeliu.
- Neseniai atliktame „Google Cloud“ tyrime teigiama, kad devyni iš 10 kūrėjų dabar naudoja AI įrankius kur nors gamindami.
- Nors kritikai bijo darbo praradimo ir neigiamos, nes AI keičia žaidimų dizainą, Buseris teigė, kad AI gali sukurti „gyvus žaidimus“.
Generacinė AI sukelia visos pramonės atstovų skaičiavimą žaidimuose-ir kai kurios studijos neišgyvens iškritimo.
Tai yra Jacko Buserio, „Google Cloud“ pasaulinių žaidimų direktoriaus Jacko Buserio, įspėjimas, kuris sako, kad pramonė patenka į tokią pat didelę, kaip ir bet kuris jo istorijoje.
„Kai kurios iš šių žaidimų kompanijų ketina tai padaryti, o kai kurios iš jų nėra“, – pasakojo Buseris Iššifruoti. „Ir kai kurie gims per šią revoliuciją“.
30 metų pramonės veteranas Buseris dirba su leidėjais ir studijomis, kad galėtų priimti debesų infrastruktūrą ir AI, pradedant kelių žaidėjų sistemų keitimu ir baigiant žaidėjų duomenų analize ir bandymo generaciniais įrankiais. Šis vaidmuo jį sukelia didžiųjų technologijų ir žaidimų kūrimo sankryžoje, kur „Studios“ prisijungia prie „Google“ serverių ir AI modelių, kad sukurtų ar išlaikytų jų pavadinimus.
Jis atkreipė dėmesį į tai, kad AI atvyksta taip pat, kaip kūrėjai susiduria su didėjančiais finansiniu spaudimu ir mažėjančiu žaidėjų įsitraukimu į naujus žaidimus.
„Daugiau nei pusė žaidimo laiko yra vyresni nei šešeri metai“, – sakė jis. „Taigi, jei jūs kuriate naują žaidimą, jūs konkuruojate su mažiau nei puse galimo žaidimo laiko. Ir jei esate vieno iš tų senesnių žaidimų kūrėjas, jūs stengiatės išlaikyti jį aktualu ir išlaikyti žaidėjus įsitraukusius.“
Po dešimtmečių augimo pasaulinė žaidimų pramonė sumažėjo po pandemijos, o pajamos sumažėjo 2022 m., Prieš atsigaudama. 2024 m. Ji uždirbo 182,7 milijardo JAV dolerių, ty 3,2% daugiau nei prieš metus. Tikimasi, kad pajamos 2025 m. Padidės iki 188,9 milijardo JAV dolerių, ty 3,4%.
„Jūs turite sugadintą verslo modelį, o rezultatas pastaraisiais metais yra atleidimai, žaidimų atšaukimai ir kitos žaidimų pramonės problemos“, – teigė Buseris.
Tačiau Buseris mano, kad generatyvinė AI gali būti pramonės išeitis. „Google“ užsakyta „Harris“ apklausa nustatė, kad devyni iš 10 kūrėjų kai kurioje gamybos proceso dalyje jau naudoja AI įrankius.
„Jei jūsų vystymosi vamzdyne naudojate atvejį, pradedant koncepcija ir baigiant kokybės užtikrinimu, ir puolate kiekvieną naudojimo atvejį su AI, galite gana greitai sutrumpinti vystymosi laiką“, – sakė jis.
Kūrėjai išbando generacinius įrankius, kuriais siekiama pakeisti, kaip žaidimai atrodo, jaučiasi ir vystosi realiuoju laiku. Buseris tai pavadino „gyvojo žaidimo“ era – pavadinimais, kurie realiu laiku naudoja AI, norėdamas analizuoti žaidėjų elgesį ir generuoti naują turinį skrendant. Skirtingai nuo tradicinių žaidimų, kurie priklauso nuo pataisų ir atsisiunčiamo turinio (DLC) kritimų, šios sistemos galėtų prisitaikyti per kelias minutes, o ne mėnesius.
„Paimkite, pavyzdžiui, Darthą Vaderį„ Fortnite “ – žaidėjų reakcija buvo stipri“, – teigė Buseris. „Mes tik subraižome paviršių”.
Tačiau įdiegimas nebuvo sklandus. Kai šiais metais „Fortnite“ pristatė AI varomą Darthą Vaderį, botas sukėlė rasistinius ir homofobinius šmeižtus prieš „Epic Games“ greitai pataisydamas sistemą.
Ne visi pasveikino eksperimentą. Po pranešimo „Sag-Aftra“ pateikė darbo skundą dėl „Epic“ dukterinės įmonės „Llam Productions“, kaltindamas bendrovę balso veikėjų pakeitimu dirbtiniu intelektu be sąjungos sutikimo.
„Šis kaltinimas yra susijęs Iššifruoti. „Mes labai palaikome AI įrankius, skirtus pagerinti auditorijos patirtį, tačiau darbdaviai negali įgyvendinti tokio tipo naudojimo būdų, pirmiausia neatvykdami į sąjungą ir derybų sąlygas“.
Buseris palygino padidėjusį AI vaidmenį ir ankstesnius „ShakeUps“ žaidimų istoriją – momentai, kai technologiniai poslinkiai perrašo pramonės žemėlapį. Kai kurios kompanijos prisitaikė prie perėjimo iš kasečių prie kompaktinių diskų. Kiti to nepadarė.
„Pamatysite kai kurias įmones, kurios to nepadarė“, – teigė Buseris. „Ir tada jūs matote kitas tik didžiules žaidimų kompanijas, kurias šiandien pavadinsiu CD-ROM gimtoju. Tai yra tas pats dalykas, kuris vyksta dabar.”
Gg Informacinis biuletenis
Gaukite naujausias „Web3“ žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš „Gaming Studios“ ir influencerių, apimančių erdvę, ir gaukite iš mūsų partnerių galią.