Aš ne visada esu tai, ką galima pavadinti tobula ramybės būsena. Aš labai nerimauju dėl dabarties ir ateities.
Be to, mano šeima, kaip ir bet kurios šeimos šeima, gali būti džiova. Galėčiau pasivaikščioti, bet dažnai nesigilinu į tai, užuot įstrigęs kasdienėje rutinoje. Kadangi aš gyvenu tokioje mažoje vietoje, iš tikrųjų nėra jokios ramybės. Ir net jei būčiau ramioje vietoje, tai nesustabdytų mano galvoje nerimo ir atrajočių.
Klausymasis muzikos ir banginių garsų man praeityje šiek tiek padėjo šiek tiek nusiraminti, tačiau man reikia, kad galėčiau per daug spiralėti per savo mintis.
Laimei, tobulėjant technologijoms, yra daug įrankių, kurie padės man išlaikyti savo sveiką protą, net kai tikrasis terapeutas nepasiekiamas.
Pora įrankių, kurie mane palaikė, yra „Tripp“ virtualios realybės meditacijos programa ir nemokama programa mobiliesiems. „Tripp's VR“ programa man buvo prasminga, nes aš radau, kad vaizdo žaidimai yra šventovė, kad būtų galima sureguliuoti nerimą mano galvoje ir pasiklysti kitoje srityje. Taip buvo ir „Tripp“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Nanea Reeves.
„Visą savo kelionę supratau, kad vaizdo žaidimai man kartais gyvenime buvo savotiškas atsitraukimas“, – sakė Reevesas. „Net ir atsitiktiniai mano telefone, jei aš tarsi tiesiog pradedu daugybe neigiamų vidinių pokalbių, galiu ką nors žaisti ir tai tarsi išvalo galvą“.
Aš keletą kartų išbandžiau nemokamą VR programos demonstracinę versiją, kai jaučiausi ypač dėl nuostolių. Tai man suteikė privačią erdvę, net jei tai buvo virtuali erdvė, kurioje galėčiau šiek tiek palengvinti savo įtampą ir būti tiesiog. Tai buvo dėl svaiginančios, daugialypės patirties, turinčios ramią garso takelį ir gyvybingus vaizdus, pavyzdžiui, kažkas iš kaleidoskopo.
Įsagrinėjamas virtualios realybės pobūdis yra dar vienas aspektas to, kas paskatino Trippo genezę kaip sąvoką.
„Aš buvau investuotojas į„ Oculus “ankstyvą jų įmonės etapą, ir tai man suteikė prieigą prie prietaisų“, – sakė Reevesas. „Ir daugelis ankstyvųjų išgyvenimų buvo sukurti tam, kad jaustumėtės bijodami, žinai, jautėtės, kad esate ant uolos. . . Ir man tai buvo tikrai įdomu. Galvojau, jei galėtum priversti ką nors bijoti, ką lengvai galėtum priversti juos jaustis?
Aš buvau gydomas siurrealistiniame fejerverkuose, kai pasirodys „Tripp Hummingbird“, kuris atsitiktinai taip pat pavadintas Terrence, atėjo ir aplankė. Tada aš atlikau trumpą pratimą, kur, pakreipdamas galvą, aš naršiau sferinį objektą kliūčių keliu, kur aš turėjau rinkti monetas, kai jos ėjo. Taikymo balsas pasiūlė pamatyti spragas tarp kliūčių kaip spragų tarp minčių, kurios yra „kur džiaugsmas slypi“, kaip sako pasakotojas.
Geriausias būdas tai paaiškinti, kaip sako autorius Pema Chödrön, yra saulės spinduliai, kurie žvilgčioja per debesis. Turėti tokią vaizdinę mano psichinės veiklos metaforą man buvo kažkas naujo, įsivaizduodamas mano mintis kaip fizinius daiktus, ir žvelgdamas tarp jų, kad pamatyčiau saulę. Ypač tiems, kurie linkę galvoti apie vaizdus, tai gali būti galinga metafora.
Kitas iš „Tripp“ įrankių, kuriais aš pasitikėjau, yra jo AI asistentas „Kōkua“, kuris neseniai pasiekė VR programą.
„Kokua“ yra gana paprastas: aš rašau savo dabartinę nuotaiką, o AI balso asistentas, paremtas generalinio direktoriaus Nanea Reeves balsu, siūlo komforto žodžius. Tada tai sukuria trumpą apmąstymą – kai kurie žodžiai, kurie padės man susidurti su stresoriais, kuriuos patiriu, trunka šiek tiek daugiau nei dvi minutes. Pabaigoje kviečiame pateikti grįžtamąjį ryšį apie tai, ar meditacija išvis padėjo.
Radau, kad didžiąją laiko dalį programa buvo gana naudinga. Buvo viena proga, kai programa klaidingai manė, kad turiu vaikų, tačiau dažniausiai ji galėjo suprasti, ką bandau pasakyti. Manau, kad to labiausiai reikėjo, kad žinočiau, jog buvo gerai jausti tai, ką jaučiau, ir tai įteisinti.
Anot „Reeves“, viena iš priežasčių, kodėl „Kōkua“ buvo išleista „Mobile“ iš pradžių, turėjo gauti vartotojų atsiliepimus prieš išleisdamas programą per „TriPP“ prenumeratos pagrindu sukurtą VR programą.
„Mobiliajame auditorijoje turime mažesnę auditoriją“, – tęsė Reevesas. „Mes norėjome išmokti ir pažiūrėti, kur galėjome suklysti su neteisingais dalykais, atsižvelgiant į tai, kaip žmonės su tuo bendrauja dėl palaikymo“.
Nors „Tripp“ VR ir mobiliosios programos yra naudingos, „Reeves“ tikisi išvengti įrankių, naudojamų apmokytų profesionalių terapeutų vietoje.
„Mes turime keletą ryšių su skirtingomis palaikymo linijomis“, – pridūrė ji.
Jei AI nustato, kad kam nors gali prireikti tikros paramos, jei jis yra krizės metu, yra ryšys su realia profesionalia parama.
„Tripp“ įrankiai yra ne terapija savaime, tačiau iš mano patirties jie padėjo kančios metu. Jei aš negaliu pakeisti to, kas vyksta aplink mane, VR programa ir programa mobiliesiems bent jau padeda man jaustis taip, kaip galiu spręsti iššūkius, kad audros viduryje yra ramus. Gyvenimas turi savo konfliktų ir argumentų dalį. Net jei viskas nėra gerai, „Tripp“ man leido, net akimirką, kad būtų gerai.
„Tripp VR“ yra spalvinga, raminanti patirtis, ir nors „Kōkua“ nėra licencijuotas patarėjas, tačiau tai daro didelę įtaką bent jau jausmui, kad kažkas girdėjo mano kovas ir yra empatiškas, net jei ta empatija kilo iš kompiuterinės programos.
VR ir AI turi didžiulį potencialą pagerinti žmonių psichologinę gerovę, o technologijos pažanga gali tapti naudinga, nes tai dar vienas įrankis, skirtas psichinės sveikatos specialistams.
