„Fan Token“ įmonė „Chiliz“ įsigyja 2 kartus „Dota 2“ čempionus, OG esportą

Trumpai

  • „Chiliz Group“ įsigijo kontroliuojamąjį „OG Esports“, garsios konkurencingų žaidimų organizacijos, akcijų paketą.
  • 2020 m. „OG Esports“ pristatė savo gerbėjų ženklą „Chiliz's Socios.com“ platformoje. Neseniai ji pasiekė visų laikų aukštą kainą.
  • „Chiliz“ erzino įvairias būsimas su komandomis susijusias naudą OG žetonų turėtojams kartu su nauju su „Web3“ susijusiu projektu.

Čilizo grupė, valdanti Socios.com „Crypto Fan Token Platform“ antradienį paskelbė, kad įsigijo 51% kontroliuojančią „OG Esports“ akcijų paketą – konkurencingą žaidimų organizaciją, kurią 2015 m. Įkūrė „Dota 2 Legends Johan“ Notail “Sundstein ir Sébastien„ Ceb “Cebs.

2018 ir 2019 m. OG padarė istoriją kaip pirmąją komandą, iškovojusi iš eilės titulus „Tarptautiniame“-kasmetiniame, aukšto lygio „Dota 2“ pasaulio čempionato turnyre, ir nuo to laiko išsiplėtė į keletą žaidimų, įskaitant „Counter-Strike“, „Kings“ garbę ir „Marvel“ konkurentus.

Komanda taip pat buvo pirmoji esporto organizacija, prisijungusi prie „Socios“ platformos su 2020 mkuris, pasak Chilizo, neseniai tapo pirmuoju „Esports“ komandos ženklu, viršijančiu 100 milijonų dolerių vertės rinkos kapitalizaciją.

Neseniai OG kaina buvo 16,88 USD, ty beveik 9% dieną po pranešimo. „Token“ kaina pasiekė naują visų laikų aukščiausią vietą-praėjusią savaitę-24,78 USD prieš tarptautinį 2025 m., Kur OG šiemet nekonkuruoja.

Po įsigijimo Xavieras Oswald imsis generalinio direktoriaus vaidmens, o įkūrėjai atkreips dėmesį į „naują strateginį projektą, įtvirtinantį komandos konkurencinį fondą (ir) skatinančią naujoves esporto ir Web3 sankryžoje“,-pranešime spaudai.

Dėl to projekto nebuvo pateikta daugiau informacijos.

„Įtraukimas į„ Chiliz “grupę yra didelis žingsnis link tolesnio gerbėjų patirties stiprinimo, kai bendruomenė ne tik stebi iš nuošalės, bet ir formuoja kelionę“, – pasakojo Chilizo generalinis direktorius Alexas Dreyfusas. Iššifruoti. „Turėdami komandos palikimą, tokie įkūrėjai kaip Johanas ir Cebas vis dar priekyje ir centre, ir skaitmeniškai gimtoji gerbėjų bazė, mes turime puikų pagrindą tyrinėti naujos kartos esporto įtraukimo modelį.“

„Dirbdami su OG įkūrėjais, mes ištirsime„ $ OG “parduotuvę langą (į), ką gerbėjų žetonai gali atnešti gerbėjų bendruomenėms“, – pridūrė jis. „Tai gali reikšti prieigos raktą pagrįstą valdymą, NFT bilietų pardavimą, išskirtinius lašus ar lojalumo lojalumo sistemas ir galbūt net novatoriškų idėjų, tokių kaip susiejimas su komandos pajamomis ir turnyrų prizais.“

Šiuo metu OG turi aukščiausią bet kurio ventiliatoriaus žetono rinkos viršutinę ribą Socios.com Remiantis „Coingecko“ duomenimis, platforma. „Socios“ taip pat pristatė oficialius žetonus, susijusius su tradiciniais sporto gigantais, tokiais kaip „Juventus“, „FC Barcelona“ ir „Paryžiaus Saint-Germain FC“, kartu su UFC kovos lyga.

„Socios.com“ bus išskirtinė OG gerbėjų žetonų platforma, pateikdama žetoną kaip besivystančios gerbėjų ekonomikos, integruojančio realaus pasaulio turtą, prekes ir klubo pajamas, pavyzdį.

„Mes vis dar esame šios partnerystės anksti, tačiau tikslas yra aiškus: siekiant suderinti OG konkurencinę sėkmę su realia, grandinės verte jų pasaulinei gerbėjų bazei“,-sakė Dreyfusas. „Čia„ Esports “ir„ Web3 “tikrai gali susiburti.“

Gg Informacinis biuletenis

Gaukite naujausias „Web3“ žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš „Gaming Studios“ ir influencerių, apimančių erdvę, ir gaukite iš mūsų partnerių galią.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -