„Ferrari“ pristato NFT automobilių kolekciją – sulaukia didžiulės kritikos

Per pastaruosius kelis mėnesius pasaulinė nepakeičiamų žetonų rinka iš spekuliacinio meno išaugo į komunalinėmis paslaugomis pagrįstą ekosistemą, orientuotą į skaitmeninę nuosavybę, tapatybę ir realius naudojimo atvejus, pvz., žaidimus, bilietų pardavimą ir įgaliojimus, o kitose srityse, pvz., dirbtinio intelekto, realaus turto ir dalinės nuosavybės, išaugo. Deja, „Ferrari“ dar nepastebėjo šios didelės realybės ir pradėjo gaminti skaitmeninį hiperautomobilį, kuris egzistuos tik kaip nepakeičiama žetonų kolekcija.

„Ferrari“ pristato NFT automobilių kolekciją

Spalio 27 d. paskelbtame leidinyje „Reuters“ patvirtino, kad „Ferrari“ išleido nepakeičiamą žetonų seriją „F76“. Ferrari F76 yra nepakeičiama žetonų kolekcija, kuri įgauna koncepcinio automobilio formą. Ši NFT kolekcija sukurta siekiant pagerbti pirmąjį „Ferrari“ pergalę Le Mano 1949 m., prieš 76 metus. Pristatydama savo nepakeičiamą žetonų projektą, automobilių sporto įmonė „Ferrari“ paaiškino:

F76 nėra serijinis automobilis, o novatoriškas virtualus projektas, sujungiantis „Ferrari“ lenktynių tradicijas su generatyvaus dizaino naujovėmis ir skaitmeninėmis technologijomis, atverdamas naują prekės ženklo patirties sieną. Sukurtas išskirtinės „Hyperclub“ programos klientams, F76 yra vienas iš Maranello įsikūrusios bendrovės iniciatyvos, skirtos palaikyti Le Mano ir Pasaulio ištvermės čempionato lenktynių 499P, skaitmeninių išteklių, leidžiančių klientams patirti šią kelionę kartu su oficialia komanda.

Ferrari yra Italijos prabangių sportinių automobilių gamintojas, garsėjantis didelio našumo, elegantiškais ir brangiais automobiliais bei legendine sėkme automobilių sporte, ypač Formulėje 1, kur ji yra seniausia ir sėkmingiausia lenktynių komanda. „Ferrari“ nėra naujokas NFT srityje ir siūlo NFT savo išskirtineusiems klientams mažiausiai nuo 2022 m. „Ferrari“ siūlė NFT kaip savo „Hyperclub“ programos dalį, nors ir privačiai ir ribotai.

„Ferrari“ sulaukė didžiulės kritikos

„Ferrari“ sulaukė didžiulės kritikos iš kriptovaliutų ir nepakeičiamų žetonų bendruomenių, netrukus po to, kai paskelbė apie savo naujausios nepakeičiamų žetonų kolekcijos pristatymą. Dauguma kriptovaliutų ir NFT prekiautojų teigė, kad „Ferrari“ yra pasenusi, nes pradėjo išleisti nepakeičiamą žetonų seriją, kuri nėra tikras automobilis ar net tikra fizinė koncepcija. Daugelis teigia, kad „Ferrari“ turėtų suprasti, kad pasaulinė nepakeičiamų žetonų rinka iš spekuliatyvaus meno virto komunalinėmis paslaugomis grindžiama ekosistema.

Ferrari NFT pristatymas pasirodo praėjus vos kelioms dienoms po to, kai BMW, jos konkurentas prabangių automobilių gamyboje, ir Bored Ape Yacht Club (BAYC) bendradarbiavo su BMW „Apecar“ – ypatinga patirtimi kasmetiniuose ApeFest renginiuose Las Vegase, Nevados valstijoje, Jungtinėse Valstijose. Transporto priemonė buvo pagaminta ant BMW M235i xDrive Gran Coupé ir buvo pritaikyta beždžionės įkvėptu išoriniu dizainu, kurį sukūrė BAYC menininkas, vardu Rida.

Susijusios NFT naujienos:

Geriausia piniginė – paįvairinkite savo kriptovaliutų portfelį

Geriausia piniginė
  • Lengva naudoti, funkcijomis pagrįsta kriptografinė piniginė
  • Gaukite išankstinę prieigą prie būsimų žetonų ICO
  • Kelių grandinių, kelių piniginių, ne saugojimo
  • Dabar „App Store“, „Google Play“.
  • Stakite, kad uždirbtumėte vietinį žetoną $ BEST
  • 250 000+ aktyvių naudotojų per mėnesį

Geriausia piniginėGeriausia piniginė


Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -