Prisijunkite prie mūsų Telegrama kanalą, kad gautumėte naujausią informaciją apie naujausias naujienas
Doodles, visame pasaulyje pripažintos nepakeičiamų žetonų kolekcijos „Doodles“ komanda, bendradarbiauja su „Universal Monsters“ – pramogų studija, kuri į Web3 erdvę pristato klasikines siaubo ikonas, tokias kaip Drakula ir Frankenšteinas, kad „Telegram“ išleistų naują lipdukų, nepakeičiamų žetonų kolekciją. Reaguodama į šią integraciją, „Doodles“ kasdienės prekybos pardavimai išaugo 13%, palyginti su praėjusią dieną.
„Doodles“ ir „Universal Monsters“ NFT integracija
Spalio 28 d. dienoraščio įraše „Doodles NFT“ komanda patvirtino, kad bendradarbiauja su „Universal Monsters“ komanda, kad „Telegram“ išleistų nepakeičiamus žetonų lipdukus. 2021 m. spalio mėn. pristatytas „Doodles“ yra nekeičiamas skaitmeninio menininko „Burnt Toast“ ir jo komandos žetonų projektas, kuriame yra ribotas 10 000 animacinių filmų profilio nuotraukų leidimas, priglobtas „Ethereum blockchain“ tinkle.
nesenstančios siaubo ikonos, įvestos į onchain erą.@UniversalPicsUniversalūs monstrai x logotipai. ateina pas @ton_blockchain. pic.twitter.com/fSXwiw2V5h
– papuošti logotipais (@doodles) 2025 m. spalio 28 d
Papuošti logotipai žinomi dėl savo žaismingo, pastelinio meno stiliaus, kuriame vaizduojami įvairūs personažai, pavyzdžiui, žmonės, katės ir ateiviai. Projektas greitai sulaukė dėmesio dėl aktyvaus bendruomenės įsitraukimo ir unikalaus požiūrio į jo turėtojų bazės puoselėjimą. Nuo pat pristatymo „Doodles“ išsiplėtė į tokias sritis kaip animacija, muzika ir partnerystė. Naujausi pokyčiai apima Doodles 2 paleidimą ir DOOD žetoną.
Kita vertus, „Universal Monsters“ yra žiniasklaidos franšizė, kurios centre yra siaubo, įtampos ir mokslinės fantastikos filmų serija, kurią nuo XX amžiaus trečiojo iki šeštojo dešimtmečio sukūrė „Universal Pictures“. Jame yra tokių personažų kaip Drakula, Frankenšteino pabaisa, Mumija, Žmogus vilkas ir Nematomas žmogus, kurie sukūrė klasikinę monstrų filmų erą ir tapo pelningu bei ilgalaikiu prekės ženklu.
Universal Monsters NFT lipdukų apžvalga
Pagal naują integraciją „Universal Monsters“ tikisi panaudoti „Doodles“ nepakeičiamo žetono funkcijas ir patirtį, kad sukurtų riboto leidimo skaitmeninius savo ikoniškų monstrų kolekcionuojamus daiktus. „Universal Monsters“ integravimas į NFT reiškia žingsnį įtraukiant naujas auditorijas, pritaikant nesenstančias istorijas ir personažus decentralizuotam internetui ir NFT erdvei.
Ši NFT iniciatyva yra platesnės strategijos dalis, kuria siekiama išplėsti „Universal Monsters“ prekės ženklą į naują patirtį, įskaitant teminius parkus, tokius kaip „Dark Universe“ „Universal Epic Universe“ ir „Helovino siaubo naktys“. NFT partnerystė parodo, kaip tradiciniai pramogų gigantai ir besikuriančios Web3 studijos gali dirbti kartu, kad iš naujo apibrėžtų prisijungusios kartos gerbėją.
Populiari susirašinėjimo programa „Telegram“ 2024 m. gruodžio mėn. pradėjo leisti naudotojams pirkti, parduoti ir prekiauti lipdukais kaip unikaliu skaitmeniniu turtu. Nuo tada „Telegram“ išplėtė savo nepakeičiamų žetonų lipdukų pasiūlą, įtraukdama į pagrindinius prekės ženklus, pvz., „Lamborghini“, ir garsiąsias NFT kolekcijas, pvz., „Pudgy Penguins“. „Telegram“ NFT lipdukai sustiprino pasaulinę NFT rinką, pristatydami skaitmeninius kolekcionuojamus daiktus į pagrindinę auditoriją, sukurdami naujų galimybių gauti pajamų kūrėjams ir sumažindami atotrūkį tarp socialinės žiniasklaidos ir „Web3“.
Susijusios NFT naujienos:
Geriausia piniginė – paįvairinkite savo kriptovaliutų portfelį
- Lengva naudoti, funkcijomis pagrįsta kriptovaliutų piniginė
- Gaukite išankstinę prieigą prie būsimų žetonų ICO
- Kelių grandinių, kelių piniginių, ne saugojimo
- Dabar „App Store“, „Google Play“.
- Stakite, kad uždirbtumėte vietinį žetoną $ BEST
- 250 000+ aktyvių naudotojų per mėnesį
Prisijunkite prie mūsų Telegrama kanalą, kad gautumėte naujausią informaciją apie naujausias naujienas