EtosasLondone įsikūrusi pradedančioji įmonė, pasinaudojanti AI, kad atitiktų asmenis, turinčius prasmingų galimybių, uždirbo 3 milijonų eurų finansavimą, kad būtų galima patirti tikrą kompetenciją internetinėje ekosistemoje, kurioje dominuoja įgaliojimai ir savireklama. Finansavimo etapui vadovavo Bendrasis katalizatorius ir apėmė dalyvavimą 8vc, įsitikinimas, bendra magija, sąsajair iškilios angelai iš Sequoia, A16Zir vyresnieji partneriai tokiose firmose kaip McKinsey ir Minkštas bankas.
Laistymo kompetencija, viršijanti paviršiaus lygio įgaliojimus:
ETHOS naudoja pažangiausią AI, kad milijonai duomenų taškų analizuotų per kelias sekundes, naudojant domeno specifinį supratimą. Nuo akademinių dokumentų, „GitHub“ saugyklų ir tinklaraščių straipsnių iki internetinių transliacijų ir portfelių platforma įvertina visą asmens kompetencijos gilumą mastu.
Įkūrė Jamesas Lobuvęs „McKinsey“ konsultantas ir „Softbank“ operatorius, ir Danielis J. Mankowitzas„Google Deepmind“ AI tyrėjas, „Ethos“ sprendžia ilgalaikį iššūkį verslo pasaulyje-tai, kas identifikuoja tikrai žinančius asmenis, per potvynį internetiniuose profiliuose.
AI varomas ekspertų tinklas, skirtas greitesnėms, geresnėms rungtynėms:
„Ethos“ platforma siūlo įmonėms Automatizuotas ekspertų tinklas Tai pašalina ilgus laukimo laikotarpius, dažnai susijusius su tradiciniu ekspertų tiekimu. Užuot ėmę dienų rankiniu būdu nustatyti kandidatus, įmonės gali apibūdinti savo žinių reikalavimus ir greitai pasiekti atitinkamus ekspertų profilius.
Jau tarnauja 25 pasaulinės investicinės firmos ir konsultantai„Ethos“ palengvina mokamus konsultavimo skambučius tiesiogiai savo platformoje. Eidama į priekį, įmonė planuoja išplėsti savo pasiūlymus sujungdama Patarėjai su pradedančiaisiais, pranešėjai su konferencijomisir talentas su įmonėmis.
Žinių grafiko kūrimas, siekiant patobulinti kompetenciją:
ETHOS patentuotos algoritmo konstrukcijos a Ekonomikos žinių grafikas Išanalizavę viešus duomenis, kad atsektumėte ne tik tai, kur kažkas dirbo, bet ir tai, ką jie prisidėjo. Šis požiūris pakeičia neryškius rodiklius, tokius kaip „University Prestige“ ir „Job“ pavadinimai, labiau niuansuotu supratimu apie kompetenciją.
„Susitraukiančio triukšmo jūroje mes sukūrėme etiką, kad būtų apgalvotas klausytojas: Suprasti, ko nori įmonės ir žmonės, ir suderinti jas tarpusavyje“, – pažymėjo Ethosas. „Derinant žmones su galimybėmis, pagrindžiančiomis visą žmonių ekonomiką. Išsprendus šią problemą, tai sukels transformacinius pokyčius masinėse pramonės šakose“.
Ateitis: už ekspertų tinklų ribų
Nors „Ethos“ šiuo metu orientuojasi į ekspertų skambučių palengvinimą – kritinį deramo patikrinimo ir strategijos aspektą finansų ir konsultavimo sritys geresnis įdarbinimas, rinkos tyrimai, kalbėjimo įsitraukimai, ir Kitos didelės vertės sąveikos.
Atspindėdamas tikrą kompetenciją, o ne sustiprindami garsiausius balsus, „Ethos“ siekia atrakinti galimybes tiems, kurie turi tikrą turinį, pertvarkant, kaip verslas tapatinasi ir bendrauja su geriausiais talentais visame pasaulyje.
Norėdami gauti daugiau įžvalgų ir atnaujinimų apie „Metaverse“, „Defi“, „Blockchain“, „NFT“ ir „Web3“, būtinai užsiprenumeruokite mūsų informacinį biuletenį. Būkite informuoti apie naujausias decentralizuoto pasaulio tendencijas ir pokyčius!