Meta ir toliau kritikuoja, kaip ji tvarko jaunesnius vartotojus, naudojančius savo platformas, tačiau įmonė taip pat planuoja naujus produktus, kurie jiems patenkins. Pirmadienį bendrovė tinklaraščio įraše paskelbė, kad vėliau šiais metais ji išleis naują švietimo produktą, norėdamas savo VR ausines kaip pagrindinį mokymo įrenginį klasėse.
Produktas dar nėra įvardijamas, tačiau tinklaraščio įraše, apibūdiname jį, bendrovės „Global Affairs“ prezidentas Nickas Cleggas-buvęs politikas, kuris tapo „Meta“ vykdomuoju vadovu, greičiausiai pateikia pranešimus apie labiau prieštaringai vertinamas ir dalijimosi temas-teigė, kad tai apima kiekvieno įrenginio centrą, kuris bus skirtas kiekvienam įrenginiui, kuris bus skirtas atskirai švietimo srityje, taip pat galimybes valdyti kelias antraštes iš karto, nesinaudojant kiekvienu įrenginiu.
Verslo aparatūros ir paslaugų modeliai taip pat dar turi būti išdėstyti. Nieko ant stalo, įmonė ją renkasi kaip ilgalaikį statymą.
„Mes sutinkame, kad tai užtruks ilgai ir bet kada netrukus uždirbs pinigų“, – sakė Cleggas interviu „Axios“.
Be to, postūmis į švietimą gali reikšti įvairesnį „Quest“ vartotojų turinį, taip pat platesnę platformos kūrėjų ekosistemą, o ne žudikų programų kritikų teigimu, vis dar trūksta VR, bet bent jau daugiau veiksmų.
Kalbant apie probleminį pagrindą, naujienos kyla ant kelių kitų kompanijos pokyčių, kurie yra mažiau teigiami. „Meta“ momentinių pranešimų paslauga „WhatsApp“ sulaukė daug šilumos, nes JK ir ES vartotojams sumažėjo mažiausias amžius iki 13 (anksčiau – 16).
Pirmadienio pranešimas apie „Meta“ kulnus, skatinančius „Quest“ vartotojus patvirtinti savo amžių, kad jis galėtų suteikti paaugliams ir pretenams tinkamą patirtį.
Naujoji iniciatyva bus pradėta vėliau šiais metais ir bus prieinama tik įstaigoms, kuriose studentai yra 13 metų ir vyresni. Meta teigė, kad ji pirmiausia ją išleis 20 rinkų, kur jau palaiko verslo ieškojimus, „Meta“ į darbo vietą orientuotą 14,99 USD per mėnesį prenumeratą. Į šį sąrašą įeina JAV, Kanada, Jungtinė Karalystė ir kelios kitos anglakalbės rinkos, kartu su Japonija ir didžioji dalis Vakarų Europos.
Rinkoje jau yra nemažai kompanijų, tyrinėjančių VR idėją klasėje, su tokiais pavadinimais kaip „Immersion VR“, „ClassVR“ ir „ArborxR“, jau neminint to laiko, kaip „Microsoft“, kurie jau kurį laiką stumia savo „Hololens“ kaip edukacinę priemonę.
Neaišku, koks visur esantis VR naudojimas yra mokyklose: vienas teikėjas „ClassVR“ teigia, kad 40 000 klasių visame pasaulyje naudoja savo produktus.
Tačiau vis tiek yra kliūčių masinės rinkos naudojimui. Pvz., Neaišku, ar rankomis pritvirtinti kažkieno veidą būtinai yra pagalba gyvai, švietimo aplinkoje, atsižvelgiant į kai kuriuos tyrimus, susijusius su jaunais žmonėmis, jau gaunantys per daug ekrano laiko, koks jis yra.
Ir dar vienas didelis klaustukas bus susijęs su ausinių pirkimo išlaidomis („Quest 3“, naujausios ausinės, prasideda nuo maždaug 500 USD už pagrindinius modelius), pirkimas programas ir vėliau palaikant visą tą infrastruktūrą. „Meta“ teigė, kad jau paaukojo „Quest“ ausines 15 JAV universitetų, tačiau neaišku, kiek tai nueis ilgalaikiam augimui subsidijuoti.
„Meta“ dabar reikalauja, kad vartotojai patikrintų savo amžių, kad naudo