Kitas „Telegram“ žaidimų bumas atsiras iš „Classics“ išradimo: „Notcoin“ įkūrėjų

„Telegram“ žaidimas „Notcoin“ pradėtas praėjusių metų „Tap-To-Do-Do-Do-Exhing“ revoliucija, kuri surinko šimtus milijonų žaidėjų pranešimų siuntimo programoje, tačiau nuo to laiko, kai buvo entuziazmas dėl modelio, nuo to laiko sumažėjo po to, kai pribloškiantis pribloškimas paleido pririštą prie vis labiau pervertintų schemų.

Dabar, praėjus metams po to, kai „Notcoin“ „Not Token“ paleidimas sukėlė nuojautą, žaidimo įkūrėjai mano, kad išradę klasikinius vaizdo žaidimus per neseniai pasirodžiusią „Not Games“ platformą, paskatins kitą „Telegram Gaming Bum“.

Sasha Plotvinov, „Notcoin“ įkūrėjas, pasakojo Iššifruoti Tai, kad, jo manymu, po „Notcoin“ išleidimo reikėjo labai padidinti žaidimų, turinčių „Tap-to-Engle“ žaidimus, paklausa, nors siūlomų žaidimų skaičius išaugo eksponentiškai. Pasak jo, ši rinkos perteklius yra pagrindinė priežastis, kodėl, jo manymu, žanras iš čiaupo žanras mirė taip greitai.

Be sodrumo, „Tap-to-To-Emge“ žaidimai turėjo monotoniškų žaidimų kilpų, kurias sudarė be proto jūsų ekrano, kad uždirbtumėte žaidimo taškus. Visa tai buvo padaryta siekiant būsimo „AirDrop“, kuris vis labiau nusivylė dalyviais dažniau.

Taigi Sasha ir jo brolis bei kolega „NotCoin“ įkūrėjas Vladimiras Plotvinovas mano, kad „Telegram Gaming“ ateitis bus sutelkta į žaidimą aukščiau esančiame „Token Reward“ schemose.

„Mes žiūrime į 10, 15, 20 metų … Norėdami gauti populiarių žaidimų, nes žmonės tiesiog norėjo juos žaisti“, – pasakojo Sasha Iššifruoti Šią savaitę Dubajuje Dubajuje. „Mes tiesiog imamės šių mechanikų ir bandome tai atkartoti nauju formatu, taip pat pristatyti antrąjį (kriptovaliutų) ekonomikos sluoksnį“.

Mokydamiesi iš čiaupo iki didelės bangos, įkūrėjai mano, kad tvarios ekonomikos kūrimas per savo „Not Games“ platformą šį kartą yra labai svarbus-tai yra tai, kad po atitinkamų jų paleidimų sumažėjo daugumos išaugintų žetonų kainų.

Šios ekonomikos naudos atvirą tinklą (toną), kad žaidėjai galėtų prekiauti odomis ir kita kosmetika atviroje rinkoje. Sasha pabrėžė, kad jie nori bet kokia kaina išvengti „mokamų“ mechanikų.

Sasha žvelgia į priešpriešinę odos ekonomiką, kuri, kaip manoma, siekia 4,2 milijardo JAV dolerių, ir mano, kad „Telegram“ žaidimams to reikia ir. Jis atkreipia dėmesį į didžiulę mobiliųjų žaidimų, tokių kaip „Candy Crush Saga“ ir „Clash of Clash“, sėkmę ir mano, kad tvari ekonomika yra akivaizdus kitas pramonės žingsnis.

Sasha Plotvinov, Uliana Salo ir Vladimir Plotvinov (iš kairės) iš žaidimų „Token2049 Dubajus 2025“. Vaizdas: iššifravimas

Bet kodėl visa tai daro „Telegram“?

„Tai daug lengviau. Jei norite žaisti klasikinį žaidimą, turite jį įsigyti„ App Store “ir atsisiųsti“, – pasakojo Vladimiras “, – pasakojo Vladimiras Iššifruoti. „Telegramoje nereikia registruotis, nes jau turite paskyrą – galite tiesiog atidaryti žiniatinklio programą ir žaisti per sekundę“.

Naudojant šį paprastą naudojimą, padidėja socialinio viruso potencialas, o tai paskatino didelę didelę žaidimų žaidimą, nes DEV paskatino vartotojus kviesti PALS mainais už žaidimo atlygį. „Uliana Salo“, „Design and Product“ vadovas „Not Games“, mano, kad išradusi klasika taip pat gali pasinaudoti šia telegramos funkcija.

2024 m. „WeChat“ teigė, kad 500 milijonų vartotojų kiekvieną mėnesį žaidžia savo programoje žaidimus savo platformoje. „Sasha“ nori, kad žaidimai būtų išdėstyti panašiam galimo „Telegram“ sėkmės lygiui, o programa neseniai pasieks 1 milijardą aktyvių vartotojų.

„Telegrama leidžia bet kuriai bet kuriai pasaulio vietai tiesiog paspausti mygtuką ir (žaisti žaidimą)“, – sakė jis. „Žvelgiant iš šios perspektyvos, nematau priežasties, kodėl„ Telegram “žaidimams nepavyks.“

Norėdami padėti „Telegram“ pasiekti savo žaidimų likimą, o ne žaidimai ir toliau iš naujo išrastų klasikinius vaizdo žaidimus pranešimų siuntimo programoje. Ne pirmasis žaidimų bandymas yra klasikinio „Browser Game Agar.io“, vadinamo „Void“, išradimas, tačiau darbuose yra daugiau žaidimų.

Broliai „Plotvinov“ nesitikėjo, kad „Notcoin“ virusinė sėkmė sakydavo, kad jos sėkmė buvo beveik per greitai suprantama. Iš šios patirties jie suprato, kad jums nereikia išsiųsti tobulo produkto, kad gautumėte žinomumą. Vietoj to, jie planuoja greitai paleisti geras idėjas ir išlikti judriems, kai gauna vartotojo atsiliepimus. Tai yra ne žaidimų strategija.

„Mes judėsime tokiu būdu“, – sakė Vladimiras. „Kartais susitinku su kūrėjais, kurie bando kurti raketas, tačiau tai tikrai nėra būtina. Galite pasidaryti nedidelę funkcijų partiją, paleisti ją, pamatyti ją, gauti atsiliepimų ir dirbti su ja.”

Redagavo Andrew Haywardas

Gg Informacinis biuletenis

Gaukite naujausias „Web3“ žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš „Gaming Studios“ ir influencerių, apimančių erdvę, ir gaukite iš mūsų partnerių galią.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -