Netrukus VR galėsite žaisti požemius ir drakonus. . . Jei norite


„Wizards of the Coast“ ir „Resolution Games“ paskelbė apie savo bendradarbiavimą, kad „Dungeons & Dragons“ pritrauktų virtualią realybę.

Dešimtmečių senumo stalviršio vaidmenų žaidimas per pastaruosius kelerius metus tapo vis populiaresnis, didžiąja dalimi dėl trečiųjų šalių turinio kūrėjų, tokių kaip kritinis vaidmuo ir 20 dimensija, kai ansamblis vaidina D&D, kad sukurtų įtikinamą istoriją auditorijai. Šiemet franšizė taip pat padarė „Splex“ su Holivudo filmu ir nepaprastai sėkmingu „Baldur's Gate 3“ – vaizdo žaidimu, kuris „Licence Licence Dungeons & Dragons IP“.

Rezoliucija yra žinoma dėl savo žaidimo „Demeo“, kuris iš naujo sukuria stalviršio žaidimų patirtį skaitmeniniu būdu, nesvarbu, ar tai VR ausinėse, tokiose kaip „Meta Quest“, ar „Apple Vision Pro“, ar tiesiog „iPad“.

Išsami informacija apie susitarimą nėra akivaizdi – ar „Wizards“ tiesiog licencijuoja intelektinę nuosavybę, ar dirbate su rezoliucija? – Tačiau tai tęsia „Wizards“ tendenciją atitraukti požemius ir drakonus nuo stalo ir į skaitmeninę žiniasklaidą. Taip pat neaišku, ar tai yra platforma, skirta žaidėjams užmegzti ryšį su savo draugais žaisti D&D per VR, ar jie pasakoja visiškai naują istoriją, pavyzdžiui, filmą „Garbė tarp vagių“. Tačiau „Demeo“ priekabose atrodo, kad žaidėjai tiesiogine prasme tiesiogine prasme naudojasi VR rankomis, kad galėtų žaisti kortomis ir dažyti virtualias miniatiūras, todėl galbūt bendradarbiavimas bus panašesnis į virtualų stalviršį nei vieno žaidėjo istorijos žaidimą.

Įprasta, kad žmonės naudojasi tokiomis platformomis kaip „Foundry“ ir „Roll20“, kad galėtų žaisti D&D su ne vietiniais draugais, o „Baldur's Gate“ buvo hitas, tačiau. . . Ar mes tikrai bandome išstumti savo priešus VR? D&D sesijos paprastai trunka dvi ar tris valandas (arba ilgiau, jei esate ypač atsidavę), ir net kai puikiai praleidžiate laiką su savo draugais, jūsų dėmesys gali šiek tiek sustingti. Ar kas nors tikrai nori nešioti laisvų rankų įrangą visai D&D sesijai?

Naujienos ateina netrukus po Masiniai atleidimai Hit Hasbro, „Wizards“ patronuojanti įmonė. Bendrovės, kuri valdo „Wizards“ ir skaitmeninius žaidimus, padalinyje, pajamos padidėja 40% per metus iki 423,6 mln. USD, uždirbant 203,4 mln. USD veiklos pelną; Tačiau apskritai „Hasbro“ pajamos sumažėjo 10%. Nors „Wizards“ klestėjo, jo departamentas Hasbro nebuvo atleistas nuo atleidimų.

„Dungeons & Dragons“ turinio kūrėjai kovoja, kad apsaugotų savo pragyvenimo šaltinius

Hasbro sumažino 1100 darbo vietų, nepaisant klestinčių požemių ir drakonų



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -