„Final Fantasy“ kūrėjas Square Enix patvirtina atleidimus, kai dirbtinis intelektas perima žaidimų kūrimą

Trumpai tariant

  • Vaizdo žaidimų leidėjas „Square Enix“ šią savaitę patvirtino atleidimus JAV ir Europoje.
  • „Final Fantasy“ kūrėjas teigė, kad iki 2027 m. pabaigos siekia, kad generatyvusis AI atliktų 70 % kokybės užtikrinimo ir derinimo darbų.
  • Visoje vaizdo žaidimų pramonėje auga generatyvus dirbtinio intelekto naudojimas, vykstant plačiai atleistiems iš darbo.

„Square Enix“, žaidimų gigantė, kurianti „Final Fantasy“ ir „Dragon Quest“ franšizes, ketvirtadienį patvirtino atleidimus iš JAV ir Europos padalinių – tą pačią dieną bendrovė pranešė, kad padidina generatyvų AI naudojimą, kad supaprastintų žaidimų kūrimą.

„Mes pertvarkome savo veiklą Šiaurės Amerikoje ir Europoje, siekdami sustiprinti plėtros struktūrą ir vadovauti globaliai integruotai rinkodaros strategijai“, – sakė atstovas spaudai. IGN. „Tai buvo nepaprastai sunkus sprendimas, priimtas atidžiai apsvarsčius ir išanalizavus mūsų vadovybę, siekiant geriausiai padėti ilgalaikiam grupės augimui.

Ketvirtadienį pasidalintame pristatyme žaidimų leidėjas teigė, kad daugiau plėtros perkelia į Japoniją, kur buvo įkurta „Square Enix“. Po pasaulinės plėtros laikotarpio bendrovė palaipsniui mažėjo, o 2022 m. pardavė tris studijas ir daugybę franšizių, įskaitant „Tomb Raider“, kad padėtų AI ir „blockchain“ žaidimų plėtrai.

„Square Enix“ nepatvirtino, kiek žmonių nukentėjo dėl atleidimų, tačiau sakė šaltinis IGN kad vien jos Londono biure iškilo pavojus 137 darbo vietoms, o JAV tikimasi ir kitų mažinimo.

Pristatyme „Square Enix“ teigė, kad ji siekia naudoti generatyvius AI įrankius, kad „iki 2027 m. pabaigos būtų automatizuota 70 % kokybės užtikrinimo ir derinimo užduočių kuriant žaidimus“. Planas atsirado dėl bendros iniciatyvos su Tokijo universiteto Matsuo laboratorija sukurti generatyviąsias AI technologijas žaidimų kūrimui.

Pastaraisiais metais „Square Enix“ įsisavino pažangiausias technologijas, eksperimentavo su NFT ir netgi pristatė NFT varomą „Ethereum“ žaidimą „Symbiogenesis“, kuris buvo uždarytas po paskutinio istorijos skyriaus šią vasarą.

2024 m. pradžioje „Square Enix“ prezidentas Takashi Kiryu teigė, kad įmonė „agresyviai“ naudos generatyvųjį dirbtinį intelektą, kad pakeistų žaidimų kūrimo procesą, nurodydamas galimą produktyvumo padidėjimą. Bendrovė anksčiau buvo debiutavusi AI varomą žaidimo demonstracinę versiją ir netgi panaudojo „Midjourney“, kad sukurtų meną savo 2024 m. žaidimui „Foamstars“.

„Square Enix“ nėra vienintelė didelė žaidimų įmonė, kuri daug stato už dirbtinį intelektą, o tokios įmonės kaip „Ubisoft“, „Electronic Arts“ ir „Krafton“ taip pat daro reikšmingus žingsnius šiame skyriuje. Tačiau jie atėjo per sumaištį žaidimų pramonėje, kai per pastaruosius porą metų buvo atleista daugybė didelių ir mažų studijų.

Iššifruoti susisiekė su „Square Enix“ dėl komentaro.

GG Naujienlaiškis

Gaukite naujausias žiniatinklio 3 žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš žaidimų studijų ir erdvėje veikiančių influencerių bei gaukite papildomų žinių iš mūsų partnerių.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -