7 klasikiniai vaizdo žaidimai, kurie apibrėžė jų konsoles

Kadangi žaidimų, tokių kaip „ATARI 2600“ žaidimų, dienų, kiekviena išleista konsolė turi tam tikrą naują funkciją – milžinišką grafinės galios šuolį, analogines lazdeles, valdiklių haptikus ir pan.

Kartu su šiomis funkcijomis atsiranda žaidimų, kurie jais visapusiškai išnaudoja.

„Super Mario 64“ nebuvo pirmasis žaidimas, kuriame buvo naudojamas analoginis lazda, tačiau pasauliui jis paskelbė, kad čia yra analogiškos lazdelės ir suteikė „Nintendo 64“ tvirtą vietą vaizdo žaidimų istorijoje.

„Sonic the Hedgehog“ mums parodė, kad „Sega“, bent jau keletą metų, galėjo petį iki peties su 800 svarų asilo Kongu kambaryje, Nintendo.

Mes pasineriame atgal į konsolės kartas, su kuriomis užaugome, kad atkreiptume dėmesį į juos apibrėžtus žaidimus, nesvarbu, ar stumdami aparatūrą, perkeldami žanrą ar tiesiog neįmanoma sudėti. Vargu ar tai yra išsamus sąrašas, tačiau jie yra tarp žaidimų, kurių vis dar negalime visiškai papurtyti po šių metų.

„PlayStation“ – „Final Fantasy VII“ (1997)

Mes esame trilogijos viduryje, kuris perdaro šį klasikinį žaidimą ypač aukštai ištikimybėje.

Tačiau kai jis buvo išleistas „PlayStation“ 1997 m., Tai buvo didžiulis momentas. „Square“ – prieš tai buvo „Square Enix“ – jis buvo pagrindinis „Nintendo“ sistemų pagrindas, suteikdamas žaidėjams klasikinius žaidimus „Nintendo“, „Game Boy“ ir „Super Nintendo“.

Paprasčiausiai išleisti „PlayStation“ buvo reikšmingas žinių žaidėjų poslinkis. Bet tai taip pat buvo parodymas to, ko galime pradėti tikėtis iš žaidimų sistemose su optiniais diskais.

Apribota maža artėjančio „Nintendo 64“ kasetės dydis, „Square“ priėmė sprendimą persikelti į „PlayStation“, kuri suteikė vietos sukurti daug platesnį žaidimą, kuriame yra CGI animatavę scenos.

Žaidimai staiga jautėsi didesni ir kinematiškesni – tai, kas po metų padarytų dar vieną reikšmingą šuolį su „Metal Gear Solid“.

„Dreamcast“ – „Shenmue“ (2000)

Šiomis dienomis „Shenmue“ pirmiausia yra senovės memų šaltinis – ar žinai, kur rasti jūreivius?

Tačiau tuo metu tai jautėsi kaip visiškai naujo. Tai buvo žaidimas „protopene“. Vietos, kuriose reikia tyrinėti, buvo palyginti mažos, tačiau jos buvo supakuotos su detalėmis ir netikėtumais, taip pat daug ką nuveikti ir šokinėti.

Kaip Ryo Hazuki, jūs turėjote išmokti kovos menų, tokių kaip Kung Fu ir Karate, rūpintis atsakomybe ir padėti iš miesto draugų, visi, bandydami išspręsti paslaptį, kas nužudė tavo tėvą ir kodėl.

Visas pasaulis dirbo pagal kasdienį tvarkaraštį, ir jūs negalėjote tiesiog eiti pasikalbėti su parduotuvės savininku vidury nakties.

Turėdamas visą šį sudėtingumą, pateiktą išsamioje 3D aplinkoje, jautėsi kaip kažko pradžia.

„Nintendo Gamecube“ – „Super Smash Bros. Melee“ (2001)

„Super Smash Bros.“ serija debiutavo „Nintendo 64“, tačiau kitas įrašas „Super Smash Bros. Melee for the GameCube“ tobulino formulę.

Tai padarė taip gerai, kad toliau pralenkia vėlesnius įrašus, tokius kaip „Brawl“ ir „Ultimate“, ir išlieka kovos žaidimų turnyrų pagrindiniu pagrindu dėl savo aštraus, tikslaus žaidimo ir gerai subalansuotos personažų įvairovės.

Tai taip pat buvo išskirtinė galimybė naudotis keturiais „GameCube“ valdiklių prievadais, todėl jis tapo mėgstamiausiu vakarėlių žaidimu; „Smash Bros.“ buvo tikroji „Mario“ partija, jei paprašysite mūsų.

„Xbox“ – „Splinter Cell“ (2002)

Originalus „Xbox“ išleidimo metu buvo grafinė jėgainė.

„Halo“ ir „Halo 2“ yra neabejotinai populiariausi žaidimai, kaip pataikyti į sistemą, tačiau „Ubisoft“ „Splinter Cell“ serija yra pagrindinė konsolės bibliotekos dalis.

„Splinter Cell“ drįsta užduoti klausimą: O kas, jei vienintelės žaidime naudojamos spalvos buvo žalios ir juodos? Kaip Sam Fisher, nuo pirmųjų žaidimo akimirkų jūs gaudote šešėlius, o tie šešėliai dažnai yra jūsų vienintelis draugas. Buvimas tamsoje yra vienintelis būdas išgyventi.

Visa tai pavyko, nes žaidime buvo visiškai žvaigždinis apšvietimas. Žalia Fišerio nugaros šviesa visada praneša, kur buvote, tačiau jūs nuolat keitėte savo aplinkos apšvietimą, šaudėte lemputes ar privertė juos mirksėti, kad užmerktų ir atitrauktų savo priešus. Tai veikė kaip ankstyvoji „Xbox“ paroda, kurios kitos sistemos tiesiog negalėjo.

Du „Xbox“ tęsiniai, „Pandora Rytoj“ ir „Chaos“ teorija, greitai sekė, vizualiai padidindami ante, kartu pristatydami gerbėjų mėgstamus šnipus ir „Mercs“ asimetrinį kelių žaidėjų režimą; Tačiau originalas buvo lemiamas žaidimas.

„PlayStation 2“ – „Grand Theft Auto“: San Andreas (2004)

„Grand Theft Auto“ serija prasidėjo kaip dvimatė viršutinių žaidimų žaidimas, tapo 3D patirtimi su GTA3, o po to tapo nauju vaizdinio ištikimybės ir ekspansinio pasaulio dydžio su GTA 4 lygiu.

Vis dėlto „San Andreas“, išleistas „PlayStation 2“, yra mūsų pasirinkimas serijai. Tai buvo visko, kas sektų, sėkla.

Tai turėjo tris didelius miestus, kuriuos reikia ištirti ir kelti problemų, įsimintiną veikėją CJ, ir žudiko garso takelio dėka radijo stočių, užpildytų klasikiniu roku ir periodu tinkamu Vakarų pakrantės repu ir hiphopu.

Tai buvo pirmas žaidimas, kuriame jūs galėjote pakeisti savo personažo drabužius į bet kokią norimą išvaizdą. Tai taip pat buvo pirmas žaidimas, kuriame jūs galėjote pakeisti savo kūną per treniruotes ir dietą, nors yra užuominų, kad tai taip pat gali būti būsimoje GTA 6.

„Wii“ – „Wii Sports“ (2006)

Niekada nebuvo vaizdo žaidimų kompanija priėmė tokį galingą sprendimą kaip „Nintendo“, kai nusprendė įtraukti „Wii Sports“ su originaliu „Wii“, kai jis buvo išleistas 2006 m.

Be tokio įsimintino talismano kaip „Mario“, konsolės paleidimas galėjo būti smalsus. Vietoj to, jis visur sukėlė auksinį „Motion Controls“ valdymą, kai „Microsoft“ ir „Sony“ sukramto, kad atkartotų „Nintendo“ sėkmę, bet niekada nepriartėtų prie jos.

Staiga „Wii Sports“ buvo kiekviename namų ūkyje, ir tai tiksliai apibrėžė, ką galėjo padaryti „Wii“.

Kurį laiką mes visi buvome boksas, žaisdami golfą, kalakutų ridenimą ir įmušome erelius įvairiuose „Wii Sports“ renginiuose. Labai nedaug žaidimų savo sistemas taip puikiai apibūdina ir tiesiog kaip „Wii Sports“ padarė „Wii“.

„Xbox 360“ – „Elder Scrolls V“: „Oblivion“ (2006)

Seniai buvo laikas, kai „Bethesda“ per dešimtmetį sugebėjo išleisti daugiau nei vieną žaidimą, kai naujas „Elder Scrolls“ žaidimas nebuvo „Kartą gyvenime“ renginys.

„Morrowind“, „Oblivion“ ir „Skyrim“ buvo paleisti per devynerius metus. „Morrowind“ yra mėgstama senosios mokyklos gerbėjų, o „Skyrim“ serijos populiarumą atsiuntė į stratosferą, tačiau užmiršimas buvo vienas iš pirmųjų „Next-Gen“ žaidimų „Xbox 360“-sistemoje, kuri turėjo sprogti populiarumo metu.

Dabar jis jaučiasi primityvus, kai šurmuliuojančios metropolijos, primenančios vaiduoklių miestus, tačiau tuo metu tai buvo absoliutus žaidimo su plačiu atviru pasauliu stulbinančiu stulpu, ir tai padarė „Xbox 360“ būtinybę.

Redagavo Sebastianas Sinclairas

Gg Informacinis biuletenis

Gaukite naujausias „Web3“ žaidimų naujienas, tiesiogiai išgirskite iš „Gaming Studios“ ir influencerių, apimančių erdvę, ir gaukite iš mūsų partnerių galią.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -