Indie vampyrų žaidimas pabrėžia dirbtinio intelekto žaidimų ateitį – „Hypergrid Business“.

Įsiurbk! Pagrindinis puslapis (Terence'o Smitho ekrano kopija.)

Neseniai mano redaktorė Hipertinklo verslas persiuntė man el. laišką apie žaidimą, į kurį turėjau panardinti savo iltis: vampyrų žaidimą pavadinimu Suck Up! kur visi išgalvoti pasaulio veikėjai yra maitinami dirbtinio intelekto.

Tiksliau, „ChatGPT“.

Ir jūs galite turėti ištisus pokalbius su veikėjais – tik neilgai, nes veikėjai arba pakviečia jus į savo namus, ir jūs laimite, ir pokalbis baigtas, arba veikėjai užtrenkia jums duris, jūs pralaimite, ir pokalbis baigtas.

Taigi, jei ieškote žaidimo, kuriame galėtumėte susitikti, įsimylėti ir praleisti amžinybę internete žaidime su NPC, tai ne tai.

Tačiau tai puikus pavyzdys, kaip dirbtinis intelektas gali būti naudojamas žaidimo personažams maitinti.

Bet kokiu atveju jūs planuojate kaip vampyras, bandantis įtikinti žaidimo miestelio gyventojus pakviesti jus į savo namus, kad galėtumėte siurbti jų kraują. Tai galite padaryti kalbėdami su veikėjais per mikrofoną arba įvesdami tekstą.

Niekada nebuvau vampyrų gerbėja. Man jos buvo išvirtos į pavargusias klišes, kurias mačiau žiniasklaidoje. Tai apima sūrias „Bleh!” ir „Aš noriu siurbti tavo kraują!”

Kai žaidžiau kaip vampyras, vengdavau tų klišių. Aš ką tik pasakiau, kad ieškau „kąsnio užkąsti“. Na, išskyrus vieną kartą, savo vampyro personažą aprengiau hipsteriu ir kalbėjau apie savo meilę ekologiškoms kavos pupelėms.

Ir Prieblanda. Neversk manęs pradėti Twilight. Kažkodėl mano vyresnysis brolis – čia kalbu apie savo tikrąjį gyvenimą, o ne apie žaidimą – nusprendė priversti mus susėsti ir pažiūrėti pirmąjį filmą „Saulėlydis“ per televiziją. Tai buvo sloga. Visų pirma, vampyrai nešviečia. Antra, Edvardas yra šliaužiantis. Bella turėjo pasirinkti Jokūbą!

Atmetus prieblandos prisiminimus, man patiko žaisti žaidimą.

Didžiąją laiko dalį praleidau siurbdamas gyvybės jėgą iš nekaltų aukų klasikiniame filme Suck Up! režimu. Žaidime taip pat yra keletas režimų, nesusijusių su vampyrais.

„Žaidimas apima klasikinį „Suck Up!“, „Love Bites“, „Mic Drop“ ir „Halloween“ režimą“, – sakė kūrėjo „Proxima Enterprises“ socialinės žiniasklaidos vadovas Phuong Tran.

„Meilės įkandimuose“ turite suskaidyti poras vakarėlyje. Repo mūšyje galite sukurti savo pasirinktinę hiphopo žvaigždę ir pasirinkti istorinių asmenybių trejetą, su kuria varžysis repo kovose, rašydami ar kalbėdami dainų tekstus arba ragindami žaidimą sukurti dainų tekstus žaidėjui naudojant AI.

Bandžiau įtikinti Džeį Getsbį išsiskirti su Daisy, bet man nepavyko. Repo mūšio režimu man teko susidoroti su epinėmis hiphopo kovomis prieš istorines asmenybes, įskaitant kūrybines legendas, tokias kaip Frida Kahlo ir Freddie Mercury. Man labai nepasisekė, bet šiame procese buvo labai smagu.

Repo mūšio pritaikytas personažas prieš Freddie Mercury. (Nuotrauka Terrence'o Smitho.)
Įsiurbk! (Terence'o Smitho ekrano kopija.)

Tačiau dažniausiai man puikiai sekasi maloniai kalbantys nekalti žaidimo personažai.

Mikrofono mechanikas tiksliai identifikuoja, ką žaidėjas sako maždaug 90 procentų laiko. Žodžiams, kurie nesuprantami per mikrofoną, įvedus žodžius dialogo lange, ši problema puikiai išsprendžiama.

Turėjau keletą juokingų pokalbių su žaidimo veikėjais, įskaitant vieną, kai abu su auka paskelbėme, kad Linux yra pranašesnis už Windows. Tai parodo AI pritaikomumą įvairiuose scenarijuose ir padeda išlaikyti žaidimą šviežią.

Unikalūs ir linksmi atsakymai, kuriuos sulaukiau iš šių veikėjų, buvo juos varojusio AI dėka. Pagrindinis „Suck Up!“ kūrėjas Carlosas Zgierski kalbėjo su manimi apie šią technologiją.

„Iš pradžių naudojome „ChatGPT 3.5“, – sakė Zgierski, – bet nuo jos atsitraukėme, nes „OpenAI“ turėjo ją nebenaudoti. Atsiradome daugybės AI kalbų modelių. Išleidome 1.0 versiją su „ChatGPT 5“.

„ChatGPT 5“ yra naujausias, išmaniausias „OpenAI“ dirbtinio intelekto modelis ir populiariausias tarp vartotojų visame pasaulyje. Paskutiniai skaičiavimai, 800 milijonų žmonių naudojasi pokalbių robotu kiekvieną savaitę, sakė generalinis direktorius Samas Altmanas, sakęs anksčiau šį mėnesį.

Tačiau kai kalbate su žaidimo veikėjais, nekalbate tiesiogiai su „ChatGPT“.

Vietoj to, žaidimas gauna dialogo langą, sujungia jį su informacija apie tai, kas vyksta žaidime, ir veikėjo, su kuriuo kalbate, foną ir siunčia jį į ChatGPT. Jis taip pat siunčia sąrašą to, ką dėvite ar laikote, ir jūsų potencialios aukos asmenybę.

Visą šią kontekstinę informaciją sukūrė žmonės, kurie sukūrė žaidimą.

Tai parašė kūrėjas standartiniams AI simboliams arba žaidėjai pasirinktiems AI simboliams, kuriuos galima sukurti žaidime.

„Mes prašome, kad dirbtinis intelektas vaidintų patį personažą“, – sakė jis Zgierskis, „As jei tai atsakytų kaip aptariamas veikėjas, su asmenybe, kurią jiems priskyrė aprašymas.

Žaidimo kūrėjai sąmoningai paliko šiuos aprašymus kuo miglotesnius ir neišsamesnius, kad suteiktų ChatGPT daugiau laisvės reaguoti.

„Kuo sudėtingesni raginimai, tuo mažiau smagu“, – sakė Zgierski. „Paprasti nurodymai padeda dirbtiniam intelektui prisirišti prie asmenybių.

Vampyro avataras kalbasi su vartotojo sukurtu AI veikėju "Muldy." (Vaizdo kreditas: Terrence'as Smithas)
Įsiurbk! (Terence'o Smitho ekrano kopija.)

Nors dirbtinis intelektas yra labai svarbus sąveikai žaidime, žmonės menininkai sukūrė visus kitus komponentus, sakė Zgierski, įskaitant animacijas – „ChatGPT“ tiesiog pasirenka tinkamą animaciją iš sąrašo.

Atsižvelgiant į tai, Suck Up! yra susietas su internetiniais dirbtinio intelekto modeliais.

Mane domino dirbtinis intelektas, iš dalies „YouTube“ kanalo „Techlore“ dėka, kuris pabrėžė, kad dirbtinio intelekto įmonės nėra skaidrios, ką daro su renkamais duomenimis.

Nebuvau tikras, kam bus naudojama mano balso ir teksto įvestis, ir ar šis žaidimas taps dar vienu masinio įmonių stebėjimo įrankiu.

Paprašiau Zgierski pakomentuoti šio žaidimo pasekmes vartotojų privatumui.

„Privatumas visada buvo rūpestis“, – sakė Zgierski. „Mes nedirbame su niekuo, kas nebūtų saugus vartotojams. Naudojame tik patikimus tiekėjus ir naudojame šifravimą.”

Deja, pasak Zgierskio, mažas kūrėjas šiuo atžvilgiu gali padaryti tik tiek.

„Mes nekontroliuojame, kaip dirbtinio intelekto modeliai tvarko balsą ir tekstą“, – sakė jis. „Esame nedidelė studija ir, jei turėtume savo šaltinius, pritaikytume savo dirbtinį intelektą, kad atitiktų tai, ką norime, kad jie darytų.

Be privatumo problemų, tai, ką Proxima padarė su žaidimu, yra įspūdinga. Pokalbiai jaučiasi pakankamai dinamiški, kad beveik jaučiausi taip, lyg kalbu su tikrais žmonėmis, ir jaučiausi beveik kaltas, kad melavau veikėjams, kad galėčiau siurbti jų kraują.

Tai yra naujų dalykų, kurie ateis naujajame dirbtinio intelekto amžiuje, pranašas.

„Istorikai sakys, kad su AI išgyvenome naują erą“, – sakė Zgierski.

Įsiurbk! pirmą kartą buvo išleistas prieš dvejus metus per kūrėjo svetainė. Tai tapo hitu su streameriais, tokiais kaip CaseOH ir LankyBox. Įsiurbk! neseniai padarė šuolį į Steam platformasu naujų žaidimo režimų pasirinkimu.

Įsiurbk! galima įsigyti „Windows“ kompiuteriams už 16,99 USD ir jį galima įsigyti oficialioje žaidimo svetainėje arba „Steam“.

Naujausi Terrence'o Smitho įrašai (žiūrėti viską)

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -